nView Desktop Manager - Detonator 27.10

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Enig idee wat ik hiermee kan, heb vanalles aangefinked, maar werkt voor geen reet...

Afbeeldingslocatie: http://ossdorp2k.endoria.net/tweakers.net/nView.jpg

:?

Signature?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Omdat je nog geen Gforce4 hebt misschien? Dus dat je videokaart dit nog niet ondersteunt :P

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 18:42 schreef Razorfist het volgende:
Omdat je nog geen Gforce4 hebt misschien? Dus dat je videokaart dit nog niet ondersteunt :P
GeForce4 only? Zo droog... :P

Signature?

Verwijderd

Het is een soort dual (of meer...) monitor prog.

Verwijderd

Het lijkt wel te werken hier hoor, ik kan verschillende desktops aanmaken en instant switchen....kewl!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 18:49 schreef DJNelis het volgende:
Het lijkt wel te werken hier hoor, ik kan verschillende desktops aanmaken en instant switchen....kewl!
Leg dan es uit hoe, of heb je soms een GeForce3? Me GeForce2 GTS Pro doet namelijk niets... |:(

Werkt transparency bij jouw? :?

Signature?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:29
bij mij werkt t ook allemaal transparancy en multiple desktops (werkt ongeveer t zelfde als de powertoys als in xp) dit met een herc.geforce 2 pro

best handig op zich

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 23 januari 2002 20:49 schreef Turismo het volgende:
bij mij werkt t ook allemaal transparancy en multiple desktops (werkt ongeveer t zelfde als de powertoys als in xp) dit met een herc.geforce 2 pro

best handig op zich
transparancy werkt bij mij ook..........wat kun je er nog allemaal mee???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Klik ff op tabblad desktops, maak een nieuwe aan en switch lekker heen en weer, je kunt bv. ook openstaande proggies naar je andere openstaande desktop sturen. Ik heb gewoon maar 1 monitor trouwens en een GF2MX.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 23 januari 2002 20:53 schreef DJNelis het volgende:
Klik ff op tabblad desktops, maak een nieuwe aan en switch lekker heen en weer, je kunt bv. ook openstaande proggies naar je andere openstaande desktop sturen. Ik heb gewoon maar 1 monitor trouwens en een GF2MX.
ik vind t maar een beetje vaag allemaal,

open ik winamp en dan een andere desktop is winamp ineens weg :{

PIII 800@804 Mhz

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

justifire

Shut up and squat !!

heb een gf3 maar doet geen reet bij mij??
Kan alleen kiezen uit general en die staat al geladen
Dus kan niks niks en nog eens niks :(
Kan ook niks aanklikken
Vaag???

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

met nview kun je inderdaad zoals mensen hier al hebben gemeld multiple monitors en multiple desktops beheren en verder instellen hoe applicaties moeten reageren op die multiple monitoren en desktops. verder kun je ook je windows transparant maken zoals er al wel meer tweak tools zijn waarmee je dat kunt regelen.

persoonlijk vind ik de nview implementatie heel erg lekker werken. heb nu ook wat hotkeys gedefined: ik heb 10 virtuele desktops aangemaakt en vervolgens alt-1 t/m alt-0 gedefineerd dat ze switchen naar de desbetreffende desktop(s). daar ik ook frevent console hakker in linux ben is het wel fijn dat je nu hetzelfde kunt doen met je desktops als met de terminal/consoles van linux.

verder kun je alles zodanig instellen dat applicaties onthouden op welke desktop of monitor het thuis hoort. stel dat je 2 monitoren hebt en 4 desktops en je bent een 'start-alles-in-een-keer-op-als-ik-inlog-freak, dan dumpt nview alles weer netjes op alle desktops en monitoren terug waar het ooit heeft gestaan.

tot slot kun je er voor zorgen dat nview in zowat alle context menu's komen te staan zodat je heel makkelijk apps naar andere desktops of monitoren kunt sturen. ook kun je een desktop explorer icoon op je desktop toveren die ook in je explorer folder-view terugkomt, zodat je via dat tooltje, al dan niet met een grote omweg, naar een desktop kunt switchen.

dat in combinatie met de goeie performance van de 27.10 drivers en het feit dat ik nog 0 bsods heb gehad op mijn amd systeempje en ik opeens meer details zie in 3dmark 2001 (billboards van max payne (?!), meer details in textures, fogs, mist, rook, olie vat die voor een van die karren in de eerste benchmarks vallen en vervolgens worden verrot gereden?) maakt voor mij het volgende duidelijk: de 27.XX+ series is een stayer :)

jewst
Pagina: 1