Toon posts:

SiS 630/730 - Games werken niet/sloom ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn Eagletec A10LMR mobo een onboard SiS 630/730 (630 en 730 zijn identiek o.i.d.) op een Duron 950. Ik speel Diablo 2 LoD altijd zonder problemen zonder slechte graphics of iets dergelijks. Maar toen ik Quake 3 speelde zag ik in de licht effecten duidelijk pixels (vooral bij de rocket launcher) en het loopte niet helemaal lekker.

De demo van RTCW deed het al helemaal k*t, als ik in een game ben loopt hij schokkerig (je loopt de PC laad en 5 seconden later zie je dat je ergens anders staat) en de licht-effecten waren wederom errug slecht :'( .

Zelfs het klassieke GTA 2 doet het niet omdat het mijn 3D kaart niet kan herkennen. Is dit ook de reden waarom RTCW en Q3 niet werken (allebei zelfde engine of course)??? Ik wil heel graag RTCWen weet iemand misschien of er een fix is voor mijn kaart o.i.d. of een driver update?

Ik heb de SiS btw in m'n bios op 32MB ingesteld (kan tot 64) en in Windows heb ik wel gewoon alle kleuren. HELP MIJ PLEASE!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Voor zover ik weet hebben die dingen geen HW OpenGL ondersteuning. GTA zou ik zo niet weten.
En het klopt wel dat de 630 en 730 hetzelfde zijn: zelfde chipsets, maar 630 is voor Intel en 730 voor AMD. Zelfde graphics core, andere socket en busarchitectuur.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt volgens mij, bij de D2 screen tests failde de 3dfx test en de opengl ook, de direct3d deed het wel. Is opengl nodig voor Quake 3???

edit:
Is er wel software-matig OpenGL te activeren ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het goed loopt? Of moet ik er per se een AGP kaartje in doen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke Windows?

De XP standaard drivers zijn behoorlijk brak, download de nieuwste van www.sis.com - helpt bij veel dingen, al heb ik nog nooit OpenGL features ervan uitgeprobeerd.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik heb met de Eagletec M810LMR een maandje geleden es geprobeerd RTCW te spelen, nou ik kwam behoorlijk bedrogen uit, niet vooruit te branden, zelfs niet op 640x480.
Het enigste wat ik je kan aanraden is er een extra AGP-kaart bij te raggen(GF2 MX400)
Pagina: 1