- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ik heb dit gehaald met mijn Leadtek Geforce 3 ti 200 met de 27.10 Detonator (voor XP)
zonder koeling (passief dan)
standaard 174/400
ik heb nu 231/522
draait perfect en ik merk wel degelijk verschil.
zonder koeling (passief dan)
standaard 174/400
ik heb nu 231/522
draait perfect en ik merk wel degelijk verschil.
word ie nu niet te warm dan??
Vind hem nu al zo warm worden
mijn geforce is standaard 200/460
Moet ik nou gelijk opgaan met bijde ??
bijvoorbeeld 210/470 220/480
En tweak jij met asus tweak of met nvmax??
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Natuurlijk heeft het zin! Ik zou het eens proberen..
Overklokken maakt je kaart altijd sneller. Maar met de huidige games is het volkomen onnodig eigenlijk, daar is die kaart snel zat voor.
Die-hard Brexiteer
Een vriend van me heeft die kaart ook en hij heeft hem op 245/545 lopen. Hij heeft geen extra koeling en zelfs geen case fans en het loopt toch stabiel. Hij overklokt met nvmax, kun je verder mee dan met dat asus tooltje.Op woensdag 23 januari 2002 19:56 schreef justifire het volgende:
word ie nu niet te warm dan??
Kijk das duidelijke praat
Ik heb mijn ASUS v8200 niet overgeklokt, maar dat ding haalt zo al afetoe de 60 graden
medal of honor: allied assault al gespeeld? probeer maar eens alles op max en 1280x1024 te spelen. wedden dat je dan elke fps extra prettig vindOp woensdag 23 januari 2002 20:49 schreef BeyondHorizon het volgende:
Overklokken maakt je kaart altijd sneller. Maar met de huidige games is het volkomen onnodig eigenlijk, daar is die kaart snel zat voor.
Gosternokke! Wat een scores!
Het maximale waarmee ik een 3dmark heb kunnen completeren is 230/500. CPU iets sneller en de zaak hangt. Mem sneller en het beeld wordt FUBAR.
Ik heb een Asus 8200 pure. Originele ventilatortje en zelf aangebrachte heatsinks op de mem chips.
Het maximale waarmee ik een 3dmark heb kunnen completeren is 230/500. CPU iets sneller en de zaak hangt. Mem sneller en het beeld wordt FUBAR.
Ik heb een Asus 8200 pure. Originele ventilatortje en zelf aangebrachte heatsinks op de mem chips.
Ik merk wel verschil als ik m'n Geforce 3 Ti200 van 175/400 naar 240/500 breng.... ja idd Ti500 'niveau' 
Maar 220/500 is stabiel... als ik de core hoger dan 220 zet gaat het hele zootje op een gegeven moment wel vastlopen... ik heb er dan ook zelf een fan op geknutseld
En wat mem betreft.. 500 vind ik een mooi rond getal
Maar wat de topictitel betreft: het is wel zinnig ja, extra performance gratis is nooit weg, toch?
Maar 220/500 is stabiel... als ik de core hoger dan 220 zet gaat het hele zootje op een gegeven moment wel vastlopen... ik heb er dan ook zelf een fan op geknutseld
En wat mem betreft.. 500 vind ik een mooi rond getal
Maar wat de topictitel betreft: het is wel zinnig ja, extra performance gratis is nooit weg, toch?
I love watercooling
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()