Toon posts:

Mobo fik.. cpu memory ook kaput?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zucht dit heb ik weer:

epox 8kha+
axp 1800+
2x512MB mushkin
radeon
enermax 431watt

voor de rest nix ingebouwd.

Ik booten... he wat ruik ik en waarom draait de chipset cooler niet???? snel uit. Cpu er weer uit nix aan handje lijkt (geen brandplek oid). Draai ik mobo om een verbrande "brug" (of hoe je dat ook noemt) vlak bij de agp insteekslot aan de achterkant. Betekent dit dat ik mijn cpu/memory ook weg kan gooien? Ik heb alles bij andere zaken gekocht mobo bij ctw overigens. KAn ik garantie vragen? blabla help me .... :'(

Verwijderd

Gewoon garantie vragen, jij hebt toch nix gedaan?
Ik denk wel dat de CPU en memory het nog doen, probeer gewoon eens in een ander mobo.

Verwijderd

Topicstarter
tja ik vermoed gewoon dat het mobo maar stel nou dat dat niet zo is en het is de cpu. fijn die cpu bij iemand anders uittesten...

Geheugen is btw wel ok dat heb ik van te voren al getest.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Duidelijk een DOA ,maak je eigen niet druk .
Dat wordt garantiewerk .

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:18 schreef SuB het volgende:
zucht dit heb ik weer:

epox 8kha+
axp 1800+
2x512MB mushkin
radeon
enermax 431watt

voor de rest nix ingebouwd.

Ik booten... he wat ruik ik en waarom draait de chipset cooler niet???? snel uit. Cpu er weer uit nix aan handje lijkt (geen brandplek oid). Draai ik mobo om een verbrande "brug" (of hoe je dat ook noemt) vlak bij de agp insteekslot aan de achterkant. Betekent dit dat ik mijn cpu/memory ook weg kan gooien? Ik heb alles bij andere zaken gekocht mobo bij ctw overigens. KAn ik garantie vragen? blabla help me .... :'(
Kloten voor je! Config is niet mis! Ik hoop dat het garantie
werk voor je wordt! Suc6!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

als je geenr rare dingen gedaan hebt mte je mobo dan is het allemaal wel goed.
ALs je de fan eruit had gehaalt (wat geen probeel moet zijn overigens!!!) kan je alsnog je garantie terugvragen (gewoon ff terugpluggen :D

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Kweet niet of je dit systeem al eerder draaiende had gehad, met name de voeding. Ik heb namelijk een dergelijk probleem gehad door een foute voeding. M'n gloednieuwe MSI mobo fikte hierdoor af. Dus check even of je voeding nog fris ruikt. Ik heb toen diezelfde voeding op een P1 mobo geprobeerd (hij deed het namelijk nog wel) en dit mobo fikte gelukkig niet af, maar wou niet meer booten.In ieder geval veel geluk met je nieuwe mammaplank ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
ja psu heeft het altijd goed gedaan in een classic athlon systeempje das dus niet het probleem. Ook de cooler was het probleem niet, een alpha 8045 met een papst die 100% zeker draaide.
Pagina: 1