3rd Party Flash progs

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Welke 3rd Party Flash Progs gebruikt de webdesigner hier?
Zelf gebruik ik Swift, Flax en Swish... Wat gebruiken jullie?

Ik was op zoek naar een proggie waarmee ik dat tunneleffect kan maken (zoiets als in de xxmb texturing dingen in 3Dmark 2001). Ikk weet dat dit als wireframe mogelijk is...

Voor de mods: Dit is GEEN warez request, ik dacht ik zeg het even...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

uhmmmm geen, :)

Alleen voor bitmaps ofzow die je in flash wil gebruiken maar verder geen appz die voor flash zijn gemaakt

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Nee, ik bedoel applicaties die dus SWF exporteren, zoals degene die ik aan het begin heb genoemd

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Adobe LiveMotion

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:16 schreef Cheatah het volgende:
Adobe LiveMotion
WOW! eindelijk een webdesigner die uit de kast komt als Livemotion user? Is het echt? Dat ik dit nog mag meemaken! :)

oh, versie 2 wordt volgens mij kick-ass!

Verwijderd

mijn 3rd partij toelz :

swift mp3
flix
jpg2swf
En ik heb ergens ook nog zo'n doos vectra 3d liggen....

Dat wireframe effect is wel scriptable....al moet je je afvragen hoe snel dat gaat.....textured zal moeilijk worden.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 20:24 schreef lombdude het volgende:

WOW! eindelijk een webdesigner die uit de kast komt als Livemotion user? Is het echt? Dat ik dit nog mag meemaken! :)

oh, versie 2 wordt volgens mij kick-ass!
LiveMotion lijkt erg veel op After Effects.
Ik ben niet echt een SWF fan hoor, en doe niet erg veel met Flash of Livemotion. Maar ik ben van plan toch meer dingen te gaan doen die niet voor het web zijn.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maakt hier ook iemand mooie objecten met Swift3D?

Ik had het vorige maand gekocht en d8 dat het met actionscript echt een 3d tekening zou maken in flash.
Dat viel dus vies tegen! Swift maakt alleen van te voren gerenderde plaatjes (ravix). Kost een hoop bandbreedte!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmmmzzz... ik vind eigenlijk alle 3rd party flash proggies verspilling van bandbreedte en geld, vooral Vecta, Swish text ding en Swish 3d. Ik gebruik eigenlijk alleen de Illustrate plugin van Max heel af en toe en de Ming plugin set voor PHP om swfjes te genereren.

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 22:35 schreef Insanepeanut het volgende:
Maakt hier ook iemand mooie objecten met Swift3D?

Ik had het vorige maand gekocht en d8 dat het met actionscript echt een 3d tekening zou maken in flash.
Dat viel dus vies tegen! Swift maakt alleen van te voren gerenderde plaatjes (ravix). Kost een hoop bandbreedte!
Hahaha, textured 3d text in realtime in flash???neej.....qua textured polygonen moet je denken aan een maximum aantal van ongeveer 20/30 :), die dan niet eens perspectief correct zijn.

Neej, wil je 3d doen, moet je toch echt naar director 8.5

En ja, met al die 3rd party appz kan je alleen maar 3d anims/afbeeldingen maken, waar je je kan voorstellen dat het in een pseudo 3d flash game nog best handig kan zijn.....maar in intro's heb ik dat wel gezien.
Pagina: 1