Toon posts:

coolermaster dp56131c niet meer leverbaar???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry als dit niet in deze topic thuishoorde maar ik wist niet waar

ik heb pasgeleden 2 coolers bij europc besteld een fan cooler en een coolermaster dp56131c ik dus kei lang w8 tot ze binnenkomen zijn ze er eindelijk blijkt dat ze de verkeerde hebben gestuurd namelijk de dp56131a in plaats van de ic versie ik dus bellen naar hun en vragen hoe dat zit en dan zeggen ze dat de 1a versie niet meer leverbaar baar is dat ze die niet meer maken ofzo iets en da's toch vet klote want deze kan toch stuk lager als die ic versie nou wou ik aan jullie vragen of deze ic versie echt niet meer leverbaar is want ik heb als op coolermaaster.com gekeken en daar staat niks greetingzzz DARKNOAH :D

Verwijderd

lees de faq eens door =)

en ik denk dat de winkel hem niet meer kon leveren, niet coolermaster.

Verwijderd

ik snap nix van deze text :?
Gebruik voortaan een punt achter de zin :D

Verwijderd

Topicstarter
ow da fan cooler moet case cooler zijn :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ik snap er geen f*k van:?

eerst is de c versie er niet? dan is de ic versie weer weg? dan wil je de 1a hebben? en daarna toch weer liever de c?

ik zou zeggen, edit em ff, fix de versie nummers en gooi er ff wat leestekens zoals komma's en punten tussen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

jij weer? de vorige keer (over je nieuwe computer) werd er ook al tegen je gezegd dat je eens leestekens moet gaan gebruiken. anders kom je nog eens bij de SU terecht. en wat bedoel je met: 'deze kan toch stuk lager'? neem een papst ofzo zou ik zeggen als je met lager het geluidsniveau bedoelt.

edit:
volgens mij doe je het erom....het onduidelijk zijn. misschien moeten we je toch maar aangeven bij SU >:)

Verwijderd

Topicstarter
jaa, sorry van die leestekens maar ik moest dat ff snel typen. SORRY volgende keer van ik het goed doen :7

Verwijderd

Topicstarter
van=zal

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Op woensdag 23 januari 2002 18:32 schreef DARKNOAH het volgende:
jaa, sorry van die leestekens maar ik moest dat ff snel typen. SORRY volgende keer van :? ik het goed doen :7
zie quote.....

en waarom zo'n haast als je de topic-starter bent?

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Op woensdag 23 januari 2002 18:32 schreef DARKNOAH het volgende:
van=zal
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif is een handig knopje :P

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
lol

heeft ie nou al antwoord gekregen? :P

Check mijn knowledge base!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Op woensdag 23 januari 2002 18:42 schreef COOLIEZ het volgende:
lol

heeft ie nou al antwoord gekregen? :P
had ie al een vraag gesteld dan? ;) ik stop ermee jongens...anders loop ik het risico een flame te fabriceren en kom ik zelf bij SU terecht gheghe

Verwijderd

wat boeit dat nou of je een C versie heb als een A, het koelblok zelf is precies hetzelfde bij de modellen A als C. Het verschil zit um in de FAN, de C heb een FAN met meer airflow (en lawaai) als de A versie. Ik raad je aan om der een Papst oid op te zetten, dat ga ik iig wel doen want de FAN van de C versie maakt een vervelend geluid :(
Pagina: 1