hp laserjet 4v papiertoevoer prob

Pagina: 1
Acties:

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
IK heb voor een prikkie een laserjet 4v gekocht.
Je kan op 2 manieren papiertoevoeren namelijk via een invoerbak en via zon klep aan de voorkant. Het printen met de papiertoevoer via de klep gaat prima. Behalve als ik wil printen met dat invoerbak, want dan verschijnt op het scherm van de printer "PI LAAD KWARTO". Maar in de invoerbak zit A4 papier in.
Hoe kan ik dat oplossen?

PS. Weet iemand waar je handleiding over dit printer kan downen ergens? Ik kan het helaas niet vinden op de hp website.

Verwijderd

heb je niet weer een aparte klep nodig voor papierlade2??
dat is tenminste bij mijn laser....
en die kost weer iets van 200 euro extra (voor 500extra lege vellen :r, wie heeft er dat nou voor over??)

• supermario888
nope

De invoerbak zat al bij de printer. Het is een originele invoerbak.
De klep die aan de voorkant van de printer zit, zit vast aan de printer.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:44

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

kijk anders eens op www.fixyourownprinter.com
Daar staat een heleboel uitleg over alles wat er mis kan zijn met je printer.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• supermario888
thnx voor the url.
Maar met de printer is nix aan de hand. Ik kan alles mee printen van a4 tot en met a3 papier. Maar ik kan gewoon niet printen via de invoerbak want dan zegt ie dat ik een andere papiersoort moet instoppen.
Ik denk dat ik aan de instellingen moet gaan rotzooien alleen ik weet niet waar.

Verwijderd

Met die Hp van mij kan je via het controlepaneel instellen welk formaat papier er in de standaard papierlade zit (bijv. A4). Als je nu vanuit een tekstverwerker een printopdracht geeft die een ander papierformaat veronderstelt, dan vraagt mijn Hp om dat ander formaat te laden via de klep aan de voorkant, voordat hij gaat printen. Zoiets moet bij jou denk ik ook het geval zijn. Kijk eens in je printerdriver of daar dat kwarto is ingesteld of zo. Controleer ook via het controlepaneel.

• supermario888
bedankt proost :)
het werkt nu als een zonnetje
Pagina: 1