Mn creative 52 is er mee opgehouden. Ik wil een nieuwe kopen maar wil niet te veel geld er aan uitgeven. Ik zag bij funprice een CDROM 52 speed LG/Goldstar. Is dat een goede? Of wat andres doen?
Voor € 40 kan je je toch géén buil vallen. Misschien is gelijk een upgrade naar een goedkope DVD ook wel leuk
20*350ZO45°
Ik ga binnenkort de 52x van Lite-On halen of de Asus, die schijnen ook altijd goed en snel te werken!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik ben van mening dat je voor €40 niet veel kans hebt om echt iets goeds te kopen. OTOH zoveel keus is er tegenwoordig niet meerOp woensdag 23 januari 2002 17:56 schreef RDK_NL het volgende:
Voor € 40 kan je je toch géén buil vallen.
De leus "goedkoop is duurkoop" gaat vaak op, is mijn ervaring.
Mn 32 speed UltraFlex was duur maar nog steeds errug flex
werk bij een automatiseringsbedrijf, waar alleen maar merk componenten gebruikt worden voor PC's (lees: alles intel), maar wel LG cd-rom drives. Ze zijn erg uit op kwaliteit, maar LG heeft zich gewoon bewezen (op CD gebied in ieder geval
) Die dingen zijn erg stil, en best snel (heb nog nooit gebenchmarked), ik heb er zelf ook 1 en hij leest alles wat los & vast zit. (Heb nog nooit een onderzetter gebruikt btw.)
Verwijderd
De Sony CDU 5221!
Heel stil en snel.
Kost geloof ik EURO 47,00 bij Hacom.
Geen AOpen kopen, die maken een t*ring herrie!!
Heel stil en snel.
Kost geloof ik EURO 47,00 bij Hacom.
Hebben jullie er ook altijd last van, dat na een tijdje,
de cdromspeler moeilijker de CD`s leest?
Heb daar altijd gedonder mee..
de cdromspeler moeilijker de CD`s leest?
Heb daar altijd gedonder mee..
Heb wel een LG in de bak op mijn werk zitten, maar die gebruik ik niet zo heel vaak (worden vaak flippo's en dergelijke ingedaan, maar hij doet het nog steeds)
Verwijderd
Zo'n LG zit ook in mn vaders' PC, nadat ik een A-open cd-rom om zeep had geholpen (goh, hoe zou dat nou komenOp donderdag 24 januari 2002 15:26 schreef Martie het volgende:
Niemand die zo'n LG heeft? Ik wil resultaten horen? Hoe snel ij opstart enzo
Maar hij maakt niet zoveel herrie en het inlezen gaat op 'normale' snelheid. Ik heb de indruk dat deze CD-rom speler niet zo lang het systeem (w98) bezet houdt bij het inlezen als de A-open (maar dat was ook een kl*reding)
Op zich vond ik het een goede koop voor FL 100,- (half jaartje geleden)
Ik heb een AOpen 52x, valt best wel mee hoor. Duurt wel ff voor ie uit rust opspint, maar wat wil je aan 52x.Op woensdag 23 januari 2002 18:50 schreef QuaSi het volgende:
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Verwijderd
geen cd-rom speler meer kopen, betaal ff geen €40 maar €100 en je hebt een hele leuke dvd-speler die altijd veel sneller zijn. Mijn andere bak heeft nog een 48x Aopen en die haalt misschien net continue net 10x. En mijn nieuwe pioneer 106s (ook 40x) is veel en veel sneller.
ook nog stiller en je bent weer een beetje uptodate.
ook nog stiller en je bent weer een beetje uptodate.
Verwijderd
LOL, flippo's?Op donderdag 24 januari 2002 15:38 schreef terw_dan het volgende:
Heb wel een LG in de bak op mijn werk zitten, maar die gebruik ik niet zo heel vaak (worden vaak flippo's en dergelijke ingedaan, maar hij doet het nog steeds)
een Actima 50x is ook wel goed dingetje btw
Zoals je misschien wel weet werk ik op een helpdesk, en dan duren sommige dingen heel lang.Op donderdag 24 januari 2002 16:33 schreef Cybertje het volgende:
[..]
LOL, flippo's?
een Actima 50x is ook wel goed dingetje btw
Vervolgens ga je uit verveling je mede collega's terroriseren, kijken wat er allemaal in de cdrom lade past en nog meer van die ongein.
Trouwens een lite-on cdspeler doet het bij mij ook goed.
Verwijderd
AOpen hoor je echt draaien en werken!!Op donderdag 24 januari 2002 16:00 schreef Dawai het volgende:
[..]
Ik heb een AOpen 52x, valt best wel mee hoor. Duurt wel ff voor ie uit rust opspint, maar wat wil je aan 52x.
De Sony die ik nu heb die hoor je niet eens als ie aan het werk is!!
Ik heb zelf een liteon 16x48x dvd speler, en dat ding is veel sneller dan een aopen 52x cdrom, wel duur, €88.50
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
voor cd rom a-open
voor dvdrom LG
voor dvdrom LG
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Dat kwam dus niet door die LG, maar door dat brakke CD-rommetje. Ik heb een LG 52x16 DVD-rom en die bevalt me heel goed. Beter dan de creative die ik ervoor had.Op zaterdag 26 januari 2002 00:25 schreef WuKen het volgende:
LG sucks
is al keer een cd in geknald
ik lees alles in me writer nu (mitsumi rulezz)
Ik heb een LG CD-ROM speler nu in mijn pc zitten, nadat mijn A-Open 52x een CD heeft laten ontploffen en dus nu RMA is. En ik moet eerlijk zijn, dat hij het heel goed doet. Hij heeft heeeeeel lang nodig om een CD te "herkennen", maar de transfer rates (zowel data als DAE) zijn zeer goed. Ik zal morgen of overmorgen, als ik tijd heb, wel even wat SiSoft/CDSPeed benchmarks posten.
In ieder geval is het een goed spelertje, en hij is ook heeeeel stil (kon ik van die A-Open niet echt zeggen, dat was net een stofzuiger...)
In ieder geval is het een goed spelertje, en hij is ook heeeeel stil (kon ik van die A-Open niet echt zeggen, dat was net een stofzuiger...)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Pagina: 1