Toon posts:

Hoe code`s invoeren bij SOF-2???

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb de nieuwe soldier of fortune, maar waar zijn de goede code`s ervoor of hoe voer je ze goed in?
ik heb bij verschillende site`s gekeken maar volgens mijn zijn die code`s niet goed of de uitleg niet want ik snap er niks van.

Thanx! :)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
SOF 2 :? , waar heb je die vandaan?

tampert, kriminalpolizei

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Is het al uit dan :?

There is no magic.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Ik wist geeneens dat die dan al uit was, SOF 2. Bedoel je niet de Gold-Edition van Soldier Of Fortune?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook GTA-3 al op de pc.

ik heb altijd de nieuwere spellen voordat ze uitkomen in nederland. >:)

ik heb zo mijn contacten... :D

maar er zijn dus nog geen codes voor begrijp ik?

de code`s die er zijn, zijn dus voor de sof-1?

hmm, das jammer! :(

• The Will
Hmm ja jij hebt het al terwijl er op de site van Activision staat: "Your deadly mission: stop bio-terrorists...or humanity is toast! Winter 2001."

Ik vind het nopal twijfelachtig hoor. Als je het hebt is het gewoon een uitgelekte pre-alpha ofzo.

There is no magic.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 14:26

T-8one

take it easy, take a sisi

hoe kom je daaraan, hij komt toch pas eind februari uit? :?

mail me anders ff waar je um vandaan hebt ga ik um daar ook ff kopen/bestellen of wathever. (kareltje_is_cool@hotmail.com)

kw8 er nl al (te) lang op.

ken ik tenminste weer us lekker eroplos raggen >:)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• The Will
Kopen gaat niet want hij komt pas uit in Winter 2002!

Edit: Je kan hem hooguit pre-orderen.

There is no magic.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 17:51 schreef allanzoet het volgende:

Jij hebt daar gewoon beta versie's, of je lult uit je nek.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Hij heeft zo zo'n contacten. Tjonge zelfs GTA3 voor de PC en ook zelfs SOF-2 maar die contacten zouden hem dan even niet de 'codes' (CD-key?) geven? :z :z :z

Afbeeldingslocatie: http://camels.8k.com/irritant.jpg
(credit: Iemand anders op GoT hier :) )

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:44
Een vraagje, is het echt een zwaar spel of valt het wel mee. En please wat screenies.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

En wij moeten weten hoe je codes in een spel stopt die wij nog niet kunnen krijgen..

Zal ik je nu vragen gaan stellen over windows 2005...
|:(

Weet je niet he..

Verwijderd

Topicstarter
nee, want in amerika is het er al wel, ik heb dus dat amerikaanse spel |:(

bijna alle spellen zijn altijd eerder uit in amerika dan hier, en ik krijg altijd de net uitgekomen spellen uit amerika.

is dus de echte sof-2
en heb dus ook de echte GTA-3, die is hier alleen nog maar op PS-2 :Z

• The Will
Als ie echt is - laat dan wat screens zien.

Sorry voor mijn wantrouwen maar het klinkt errug ongeloofwaardig i.v.m. de release date die op de site van Activision staat. Dat is namelijk hoogstwaarschijnlijk de US release date.

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 17:56 schreef allanzoet het volgende:

bijna alle spellen zijn altijd eerder uit in amerika dan hier, en ik krijg altijd de net uitgekomen spellen uit amerika.

je meent het :D

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 17:59 schreef The_Will het volgende:
Als ie echt is - laat dan wat screens zien.

Sorry voor mijn wantrouwen maar het klinkt errug ongeloofwaardig i.v.m. de release date die op de site van Activision staat. Dat is namelijk hoogstwaarschijnlijk de US release date.
Ja idd, We want screens

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Jongen, loop jij niet zo gruwelijk te liegen tegen ons twiekertjes, want zodra een spel in Amerika, of ergens in de wereld uit is kunnen wij hem ook downloaden (thanks FLT).

Ga je broertje maar jaloers maken met je verhaaltjes

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heeft er hier iemand al een cd-key voor de final van GT4 voor de PC? of NFS6? Ik baal eigenlijk als een stekker.. via mijn "connecties" heb ik FF19 gekregen voor de PS3!! Maar ik nog geen PS3.. ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ah_its_you@hotmail.com

ik wil u graag even onder 4 ogen (handen) spreken >:)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op woensdag 23 januari 2002 17:47 schreef allanzoet het volgende:
hoi,

ik heb de nieuwe soldier of fortune, maar waar zijn de goede code`s ervoor of hoe voer je ze goed in?
ik heb bij verschillende site`s gekeken maar volgens mijn zijn die code`s niet goed of de uitleg niet want ik snap er niks van.

Thanx! :)
Beetje erg achterlijk om te vragen of WIJ codes hebben voor SoF 2, als op heel internet er niets over te vinden is, en terwijl je dondersgoed weet dat er sowieso nog niemand dat spel heeft.

Je kunt ook gewoon zeggen: kijk mij eens, ik heb GTA3 en SOF2. Nou ik vind je helemaal O+ hoor, ik heb Half-Life 2, misschien kunnen we ruilen? Ik ben daar namelijk al weer zat van want volgende week krijg ik Red Alert 3 uit Taiwan...

(tot slot: waarom wil je in godsnaam voor SoF codes gebruiken? Die gameplay is al zo rechtlijnig en voorgeprogrammeerd, en dat laatste beetje uitdaging wil je ook nog wegnemen? :? |:()

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The Will
answer_man: Dat zou ik ff heel snel weghalen, niet echt helemaal legaal. Zie de FAQ.

There is no magic.

• Captain Pervert
Op woensdag 23 januari 2002 18:00 schreef tazzman het volgende:
Heeft er hier iemand al een cd-key voor de final van GT4 voor de PC? of NFS6? Ik baal eigenlijk als een stekker.. via mijn "connecties" heb ik FF19 gekregen voor de PS3!! Maar ik nog geen PS3.. ;)
Shit net te laat :+ Een andere sarcast was me al voor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ikkuh84
  • Laatst online: 07:33
Dream on laat dan wat screenies zien :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 23 januari 2002 18:03 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Shit net te laat :+ Een andere sarcast was me al voor.
Ik doe mijn best. :) Overigens heb ik ook al LOMAC:Generation II en Falcon V thuis liggen! Helemaal w00t man (om even in de stijl van de topic starter te blijven)! En het loopt ook allemaal zo lekker op mijn 4500+ XP Athlonnetje maar tja, dat mag ook wel met z'n KT666L chipset en een GeForce6Ultra! Alleen mijn 4 gig geheugen is wat crap... ;)

• Captain Pervert
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnaud/gay.gif

---> Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/2.gif

• Captain Pervert
Op woensdag 23 januari 2002 18:05 schreef tazzman het volgende:

[..]

Ik doe mijn best. :) Overigens heb ik ook al LOMAC:Generation II en Falcon V thuis liggen! Helemaal w00t man (om even in de stijl van de topic starter te blijven)! En het loopt ook allemaal zo lekker op mijn 4500+ XP Athlonnetje maar tja, dat mag ook wel met z'n KT666L chipset en een GeForce6Ultra! Alleen mijn 4 gig geheugen is wat crap... ;)
Shit, zo'm 4500+ mag je wel goed koelen. Gelukkig dat ze daar een diepvrieskist bij leveren, zodat je ook nog een half varken in je PC kan bewaren...

Verwijderd

Topicstarter
na goed dan niet, ik ben niet zo goed in gamen dus ik wil onstervelijk zijn. IK BEN OOK NIET EEN VAN DE SLIMSTE OP HET GEBIED VAN ZOEKEN dus misschien zag ik iets over het hoofd.

maarjah, als jullie allemaal zo dom gaan reageren, en zo f*cking jaloers zijn, boeie, ik ga weer ff verder spelen.

laterz, en gooi hier maar een slotje op want ik heb geen zin in dit domme gedoe.

zoiets had ik echt niet verwacht van jullie.

• Captain Pervert
LOL :D
Jaloers :D
Jij zou jaloers op mij moeten zijn want ik heb Half-Life 2 weet je nog. En Driver 3 op de Nintendo 128...

• The Will
Vind je niet dat het een béétje ongeloofwaardig is als iemand beweert dat hij een spel heeft waarvan er op de site staat dat ie pas later uitkomt? :?

Oke er bestaan natuurlijk dingen als uitgelekte pre-alpha's zoals bij Unreal 2 maar daar heb je dan zeker niet alles.

En vind je het gek dat we jaloers zijn? Je hebt(of beweert het) een super gaaf spel wat nog niet uit is. En dan mogen wij niet jaloers zijn :?

There is no magic.

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op woensdag 23 januari 2002 18:08 schreef allanzoet het volgende:
na goed dan niet, ik ben niet zo goed in gamen dus ik wil onstervelijk zijn. IK BEN OOK NIET EEN VAN DE SLIMSTE OP HET GEBIED VAN ZOEKEN dus misschien zag ik iets over het hoofd.

maarjah, als jullie allemaal zo dom gaan reageren, en zo f*cking jaloers zijn, boeie, ik ga weer ff verder spelen.

laterz, en gooi hier maar een slotje op want ik heb geen zin in dit domme gedoe.

plaats dan ff screenies van jezelf in de game, dan kunnne we zien dat het geen bullhit is en dan zullen we wel ff normaler reageren

tampert, kriminalpolizei

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ook al is het geen bullshit - wat boeit mij dat nou dat jij SOF-2 hebt? Mijn buurman heeft een Porsche 911 C2 voor de deur staan - maar daar zal mijn Golfje geen km harder van rijden. Snappevous?

Verwijderd

http://www.gamers.nl/nieuws/11407

:) wat een duts ben je ook he..

• The Will
Hij heeft het topic dan ook niet geopend om te gaan zitten showen dat ie het heeft. Maar om hulp te krijgen met het invoeren van cheats.

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:15 schreef Demolition-Man het volgende:
http://www.gamers.nl/nieuws/11407

:) wat een duts ben je ook he..
:D

• Ikkuh84
  • Laatst online: 07:33
Op woensdag 23 januari 2002 18:16 schreef The_Will het volgende:
Hij heeft het topic dan ook niet geopend om te gaan zitten showen dat ie het heeft. Maar om hulp te krijgen met het invoeren van cheats.
Hij weet al te goed dat nog niemand dit spel heeft dus .... hij zit ons gwoon lekker te maken marja zonder screenies kan ie nix bewijzen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46
.
Blijkbaar ben je wel goed in zoeken, want jij vind iets wat nog niemand heeft :o

dream on :z

en try de ~ voor je codes :)

Flickr | Lego collectie

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
allanzoet is verkozen tot sjaak van de maand *D

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

is dus de echte sof-2
laat dan es wat screenies zien van GTA 3, want gta 3 is nog nie eens uit in amerika volgens mij

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 23 januari 2002 18:24 schreef Frank128 het volgende:
allanzoet is verkozen tot sjaak van de maand *D
Ik vind "Eppo van het Jaar" wel beter }:O

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 23 januari 2002 18:12 schreef The_Will het volgende:
Vind je niet dat het een béétje ongeloofwaardig is als iemand beweert dat hij een spel heeft waarvan er op de site staat dat ie pas later uitkomt? :?

Oke er bestaan natuurlijk dingen als uitgelekte pre-alpha's zoals bij Unreal 2 maar daar heb je dan zeker niet alles.

En vind je het gek dat we jaloers zijn? Je hebt(of beweert het) een super gaaf spel wat nog niet uit is. En dan mogen wij niet jaloers zijn :?
het kan wel want MOHAA is ook nog niet uit en menig tweaker hebben hem allang uitgespeeld. ik heb hem ook al 2 weken liggen ofzo.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:29 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

het kan wel want MOHAA is ook nog niet uit en menig tweaker hebben hem allang uitgespeeld. ik heb hem ook al 2 weken liggen ofzo.
maar dat is de final toch :? en van SOF2 is nog geen final uit toch ?? (kan het mis hebben :P )

• The Will
Ja oké maar MoH:AA zou vandaag ( :?) uitkomen. En SoF 2 aan het eind van het jaar. Snappie wat ik bedoel?

Edit: Arko was eerder

Edit 2: Hij staat nog niet op www.gonegold.com dus er is iig nog geen Master Copy van! Kortom het is waarschijnlijk een uitgelekte alpha, of je hebt um niet. Maar laat dan plzz wat screens zien. Ben wel benieuwd.

There is no magic.

Verwijderd

is dus de echte sof-2
dat is dus VET!!!!!! gelul

Sof2 is in amerika ook nog niet verkrijgbaar...
als het er is (in amerika, dan had ik het namelijk ook al)
en sof2 is wel dermate populair, dat ik dat niet over het hoofd heb gezien

maar val me niet lastig met games die nog niet released zijn en laat me lekker verder spelen aan Final fantasy XXXXXXXV op me PleeSteetion 4 :D

Verwijderd

Als je hem echt hebt hebt post dan ff wat screenies en wat is jouw mening over het spel.
Als je zegt dat je hem hebt, geloof ik je wel.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 23 januari 2002 18:30 schreef arko19 het volgende:

[..]

maar dat is de final toch :? en van SOF2 is nog geen final uit toch ?? (kan het mis hebben :P )
:P

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Op woensdag 23 januari 2002 18:34 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

dat is dus VET!!!!!! gelul

Sof2 is in amerika ook nog niet verkrijgbaar...
als het er is (in amerika, dan had ik het namelijk ook al)
en sof2 is wel dermate populair, dat ik dat niet over het hoofd heb gezien

maar val me niet lastig met games die nog niet released zijn en laat me lekker verder spelen aan Final fantasy XXXXXXXV op me PleeSteetion 4 :D
Precies, ISO news heeft er nog nix over geschreven SOF2 is nog niet eens gold gegaan en zo ook GTA3 niet.
kvind et altijd wel leuk van die mensen die interessant proberen et doen :P

Ennuh Tazzman, zit jij nogsteeds op de Geforce 6?
Je moet es overstappen man, ik heb zo mijn connecties, kan ik wel aan een leuke Geforce 8 Titanium voor je komen :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 23 januari 2002 18:42 schreef thesith het volgende:

[..]

Ennuh Tazzman, zit jij nogsteeds op de Geforce 6?
Je moet es overstappen man, ik heb zo mijn connecties, kan ik wel aan een leuke Geforce 8 Titanium voor je komen :P
Ja ik weet het, maar ik heb net een nieuwe VW HooverMobile 48V Turbo gekocht die wel tot 15.000ft kan zweven! Even geen geld meer voor de PC hoor. Weet je wat zo'n 3D-Suit wel niet kost om telkens schoon te laten maken? Tassk tis wat! Kostme me vorige quartel wel 280 Venus Credits! Helemaal krankzinnig die lui hier op Alpha Zema 18! Tijd om weer naar de Aarde te verhuizen :P

• kNarf_
Ik vraag me trouwens af hoeveel frames hij haalt in SOF2 met z'n tnt2 m64 :+

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:47 schreef Frank128 het volgende:
>:)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:47 schreef Frank128 het volgende:
nee joh dat zijn dus ouwe specs....

hij heeft toch zo'n nieuwe Geforce 8 titanium gekocht (je weet wel degene die Tazzman niet kon kopen omdat ie die leuke gadget gekocht had en dus geen geld meer had voor zijn pc)

:D :D :D :D

• Gehaktbal
Op woensdag 23 januari 2002 18:46 schreef tazzman het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar ik heb net een nieuwe VW HooverMobile 48V Turbo gekocht die wel tot 15.000ft kan zweven! Even geen geld meer voor de PC hoor. Weet je wat zo'n 3D-Suit wel niet kost om telkens schoon te laten maken? Tassk tis wat! Kostme me vorige quartel wel 280 Venus Credits! Helemaal krankzinnig die lui hier op Alpha Zema 18! Tijd om weer naar de Aarde te verhuizen :P
W00T! Zit jij ook al op Alpha Zema 18????
Ik ook :P
Kzou et maar niet doen hoor, terug naar aarde, sjeesz wat een gare knakkers daar :P
Allemaal mensen die interessant proberen te doen, nou...
Ik blijf liever hier :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 23 januari 2002 18:59 schreef thesith het volgende:

[..]

W00T! Zit jij ook al op Alpha Zema 18????
Ik ook :P
Kzou et maar niet doen hoor, terug naar aarde, sjeesz wat een gare knakkers daar :P
Allemaal mensen die interessant proberen te doen, nou...
Ik blijf liever hier :)
Ja ik las laatst in de krant over "500 jaar Flashback, 2002 <-- ---> 2502" .. dat er zelfs mensen waren die beweerde SOF2 te hebben terwijl hij eigen nog helemaal niet eens gold was. Oi oi wat een sufferds waren dat zeg :P

• Gehaktbal
Zijn we wel leuk ouwe herinneringen aant terug halen maar nu helpen wij deze arme stakker natuurlijk niet uit de brand he :P
Codes invoeren bij SOF2 pfoe... das lang geleden hoor :P
ff denken, ik meen dat je toen nog met zon ding uuh, met van die knoppies moest drukken ofzow....ohja..toetsenbord :+
En dan moest je geloof ik een non-thaught commando intikken.. zoiets als uuh "god" ofzow (hehe zo heet mijn hyper-oom 2 lichtjaren hiervandaan ook :P )

Gelukkkig heb ik een headless-set.. extreem handig :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-02 21:19
Op woensdag 23 januari 2002 17:51 schreef allanzoet het volgende:

waarom geloof ik dit niet :?
ok, 1 contact bij een publisher
nee jij kant ze allemaal, terwijl GTA3 nog niet gelekt is :?

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En dus nog steeds geen screeens...................... :r

• Gehaktbal
Op woensdag 23 januari 2002 19:22 schreef Wesley het volgende:

[..]

waarom geloof ik dit niet :?
Zou jij het geloven als iemand zegt dat ie uit het jaar 1300 kwam? :P

Verwijderd

whehe, dat sommige het soms echt gaan geloven terwijl dat ie allemaal onzin uitslaat, rofl

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 18:29 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

niet overdrijven ruud... ;)

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
nee MOHAA is al wel uit op de Amerika.

Kijk, zolang het spel ergens op deze aardbol uit is, dan hebben de tweakers hem.
Als ie nog NERGENS op deze aardbol verkrijgbaar is dan hebben de tweakers hem NIET.

snappie ? klinkt logisch toch ?

• Genghis Khan
  • Niet online

Nu opeens weer een slotje :?. En nu ik je sig zie: SoF2 op een TNT2M64? Yeah right :r.

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
LOL wat een domme faker.. dat er nog mensen zijn die gaan twijfelen ook |:(

• kNarf_
Op woensdag 23 januari 2002 19:40 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

Nu opeens weer een slotje :?. En nu ik je sig zie: SoF2 op een TNT2M64? Yeah right :r.
niet mijn tekst gaan jatten he :+

• Gehaktbal
et blijft een rare knakker he, vinden jullie niet? :P
SOF2 op een celderij met TNT2 en 128 MB ram...
Negatieve framerate ist gevolg :Y)

En hij heeft ook al geen zin meer in zijn eigen domme gedoe... Kijk dat is een man die weet wat ie wil :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Jaja, speelkwartier over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.