3/4 jaar terug kocht ik een ata66 30 gig HDD van maxtor.
Na de wizzard van xp op nieuwe pc, om instellingen van de oude ME pc af te halen, startte deze oude ME bak niet meer op.
Met de opstartdisk echter was C: gewoon aanwezig, dirs, md, cd dir enz. werkte allemaal.
Dus ik sys c:, fdisk /mbr, maar noppes, bootdevice not found. BIOS checken, alles ok.
fdisk van flop af gestart, heej, drive 1 niet toegangkelijk!
Dat is maf.
Formateren die hap, tja dan kent ie m wel natuurlijk...
C: is nu dus blanco.
dos 6,2 erop, nee hoor.
Opstarten met win98 en winME flops en dan de cd installen, nope.
Van cnet.download nog wat een util gedownload om bootsector te maken/v-cleanen, slaat vast, diskette start op, proggie ook, dan bevriest de zaak.
Wat kan ik nog doen!?
De prompt c:\ is aanwezig maar dat is ook alles, fdisk geeft geen details meer, die zegt: niet toegangkelijk.
iemand onder de techneuten!?!?!
Bij voorbaat dank voor iedere tip,
B
Na de wizzard van xp op nieuwe pc, om instellingen van de oude ME pc af te halen, startte deze oude ME bak niet meer op.
Met de opstartdisk echter was C: gewoon aanwezig, dirs, md, cd dir enz. werkte allemaal.
Dus ik sys c:, fdisk /mbr, maar noppes, bootdevice not found. BIOS checken, alles ok.
fdisk van flop af gestart, heej, drive 1 niet toegangkelijk!
Dat is maf.
Formateren die hap, tja dan kent ie m wel natuurlijk...
C: is nu dus blanco.
dos 6,2 erop, nee hoor.
Opstarten met win98 en winME flops en dan de cd installen, nope.
Van cnet.download nog wat een util gedownload om bootsector te maken/v-cleanen, slaat vast, diskette start op, proggie ook, dan bevriest de zaak.
Wat kan ik nog doen!?
De prompt c:\ is aanwezig maar dat is ook alles, fdisk geeft geen details meer, die zegt: niet toegangkelijk.
Bij voorbaat dank voor iedere tip,
B
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)