MOH:AA Demo is KUT

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
De topictitel zegt het al, dit moet de meest beroerde MP demo zijn die ik ooit gespeeld heb. :(

Het begint bij het instellen van schermresolutie enz. enz.
Nadat ik alles zorgvuldig had ingesteld, heb ik het spel afgesloten. Toen ik het weer opstartte, was alles weer gewoon default! Ik heb dus voor de kat ze achterwerk al die instellingen zitten wijzigen. :'(

Maar dat is nog niet het ergste. Als je multiplayer wil doen, sluit ie het spel af, en start ie dat gotvergeten GAMESPY, gatverdamme wat heb ik daar een grafhekel aan.
Dus enfin, ik klik een game aan, moet MOHAA weer helemaal opnieuw opstarten, krijg je natuurlijk ook weer die pis filmpjes waar je in totaal een halve minuut mee bezig ben.
Wanneer het spel eenmaal is opgestart, kan je nog niet die server in omdat in die halve minuut dat je heb moeten wachten, het laatste plekje op de server alweer gevuld is.

Ik heb 3 woorden voor deze demo:
1. gatverdamme
2. gatverdamme
3. (je raad het al) GATVERDAMME :r :r :r

Heb je een andere mening, of weet je hoe ik het beter zou kunnen doen, laat het even weten.

Verwijderd

goh... heb je hem NU al binnen?

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 17:43 schreef CyberTijn_ het volgende:
De topictitel zegt het al, dit moet de meest beroerde MP demo zijn die ik ooit gespeeld heb. :(

Het begint bij het instellen van schermresolutie enz. enz.
Nadat ik alles zorgvuldig had ingesteld, heb ik het spel afgesloten. Toen ik het weer opstartte, was alles weer gewoon default! Ik heb dus voor de kat ze achterwerk al die instellingen zitten wijzigen. :'(

Maar dat is nog niet het ergste. Als je multiplayer wil doen, sluit ie het spel af, en start ie dat gotvergeten GAMESPY, gatverdamme wat heb ik daar een grafhekel aan.
Dus enfin, ik klik een game aan, moet MOHAA weer helemaal opnieuw opstarten, krijg je natuurlijk ook weer die pis filmpjes waar je in totaal een halve minuut mee bezig ben.
Wanneer het spel eenmaal is opgestart, kan je nog niet die server in omdat in die halve minuut dat je heb moeten wachten, het laatste plekje op de server alweer gevuld is.

Ik heb 3 woorden voor deze demo:
1. gatverdamme
2. gatverdamme
3. (je raad het al) GATVERDAMME :r :r :r

Heb je een andere mening, of weet je hoe ik het beter zou kunnen doen, laat het even weten.
Die filmpjes kun je skippen. Voor de rest is de demo niet kut. (IMO) ik heb al veel lol gehad met het MP'en, alleen wil de verbinding niet al te snel zijn.

Verwijderd

Hee hou je het ff rustig ;)

Ben zelf ook niet zo gesteld op de Gamespy, het is alleen de enige mogelijkheid om te kunnen gamen met Medal of honor op het net.

Van het terugzetten van de defaults heb ik geen last.

En tot slot ik vind de MP van MOH AA; Kick azz

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:30
En anders download je all seeing eye, gamespy heb je helemaal niet nodig.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Goh...dan download je de hele toch !?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 18:01 schreef KrYptonite het volgende:
Goh...dan download je de hele toch !?
ik download nooit demo's, deze dus ook niet, ik heb alleen maar de volledige, en die vind ik ook KUT. :{

🌞🍃

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
de volledige ruled big time man, beter dan red faction databeest ;)
Heerlijk die feeling... ben je al toevallig bij omaha beach geweest? dat kan je onmogelijk kut vinden...
multiplayer ruled trouwens ook...

Verwijderd

demo?

ik heb helemaal geen demo gezien >:)
heb em ff van een pub afgehaald, maar hij komt ergens deze week uit en ik zeg maar een ding.

kopen (tenminste ik wel :))

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 18:52 schreef DarkShadow het volgende:
de volledige ruled big time man, beter dan red faction databeest ;)
Heerlijk die feeling... ben je al toevallig bij omaha beach geweest? dat kan je onmogelijk kut vinden...
multiplayer ruled trouwens ook...
Als ik een spel zie kijk ik eigenlijk ook alleen maar naar hoe het begint.

Bij Red Faction wist je gewoon meteen wat je moest doen, bij MOH:AA niet. (ik niet iig).
en tja, als je eerst allemaal erachter moet komen wat je moet doen, en hoe alles werkt heb ik er geen zin meer in. :D

/offtopic: DarkShadow, waarom ben je op ICQ nooit meer onlijn? of sta ik soms in je invisable list? :D

🌞🍃

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Hier deed ie het perfect, misschien wat specifieke details ofzo ?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Mja ik had de full version ook van een pub af gehaald, maar het werkte niet helemaal lekker hiero.

Als ik die sub had opgeblazen, dan liep het spel vast, kan verder niks mee doen.
'k wacht wel totdat ie in de winkels ligt, koop ik het origineel.
Pagina: 1