Ik was vandaag fifa 2002 aan het spelen en tot mijn grote ergenis speelde Van Nistelrooy weer erg slecht. Ik heb mijn beeldscherm vervolgens meerdere malen bewerkt met mijn vuist. Wat ik mij nu afvroeg is hoe hard je op je monitor kunt slaan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, en zijn er ook mensen die op deze manier hun monitor kapot geslagen hebben?
Kapotslagen met je vuist zal niet lukken, tenzij je naam Ironfist is ofzo. en scherp opject veroorzaakt putjes, maar maakt hem nog niet lek. Ik denk dat een baksteen wel lukt
Een hamer evt ook wel.
De kap daarentegen ken je wel kapotrammen met je hand
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
ooit eens gedaan met een musical opschool, we moesten ze van 3 meter hoog gooien met een bak bakstenen er onder om ze kapot te krijgenOp woensdag 23 januari 2002 17:35 schreef veraman het volgende:
Ik was vandaag fifa 2002 aan het spelen en tot mijn grote ergenis speelde Van Nistelrooy weer erg slecht. Ik heb mijn beeldscherm vervolgens meerdere malen bewerkt met mijn vuist. Wat ik mij nu afvroeg is hoe hard je op je monitor kunt slaan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, en zijn er ook mensen die op deze manier hun monitor kapot geslagen hebben?
Verwijderd
Ooit op m'n prachtige Amiga viel tijdens een spel de monitor uit.
Ik werd een 'beetje' boos en sloeg tegen de beeldbuis die weer aan ging.
Dit herhaalde zich vaker en vaker na verloop van tijd en ik moest telkens harder slaan (ik was 13 of 14 ofzo).
Op een gegeven moment moest ik voluit slaan.
Ik ben niet sterk of groot maar ik zat destijds wel op karate en daar moest je planken doorslaan enzo.
Later bleek het vervangen van een zekering een handigere oplossing...
Ik werd een 'beetje' boos en sloeg tegen de beeldbuis die weer aan ging.
Dit herhaalde zich vaker en vaker na verloop van tijd en ik moest telkens harder slaan (ik was 13 of 14 ofzo).
Op een gegeven moment moest ik voluit slaan.
Ik ben niet sterk of groot maar ik zat destijds wel op karate en daar moest je planken doorslaan enzo.
Later bleek het vervangen van een zekering een handigere oplossing...
Die dingen zijn inderdaad best stevig, bij een vriend van me hebben ze in de woonkamer een aquarium gehad, gemaakt van een oude tv. Je zag dus in de tv visjes zwemmen. Ze zeiden er bij het het een hels karwei was, om (met beleid) een goed gat aan de bovenkant te krijgen.
Maar als zo'n beeldkanon echt zo sterk is, waarom zitten er in de flatscreens van El Lama dan van de steun draadjes. (heeft mijn 19" LG lekker nie!!)
Maar als zo'n beeldkanon echt zo sterk is, waarom zitten er in de flatscreens van El Lama dan van de steun draadjes. (heeft mijn 19" LG lekker nie!!)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ik d8 dat er een vacuum in je monitor shit, zodat de elektronen vanaf je kanon nerges tegen aan botsen dus ik denk dat ie echt sterk moet zijn en hoe groter de beeldbuis hoe meer druk erop staat hoe sterker dat ding moet zijn dus je beeldschermpje van je rekenmachine kun je met 1 vinger indrukken maar een 22inch schermpie moet je met een vrachtwagen tegen aan rijden HEHE
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
zie je sig : beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen HahAAOp woensdag 23 januari 2002 17:42 schreef Scyth het volgende:
Kapotslagen met je vuist zal niet lukken, tenzij je naam Ironfist is ofzo. en scherp opject veroorzaakt putjes, maar maakt hem nog niet lek. Ik denk dat een baksteen wel luktEen hamer evt ook wel.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Monitoren zijn idd zwaar sterk 
met name door het vacuum ofzo willen ze niet verrot.
Met een harddisk krijg je ze NIET verrot gesmeten, hd zelf ging verrot, monitor alleen krasjes/deukjes.
Bezem werkt ook niet, is te zacht (bezemsteel hield het ook niet, die brak)
Breezerflesjes werken ook niet, maar goed, da's logisch
Baksteen lukt wel (zo'n klinker uit de straat dan).
Soms meerdere malen gooien, liefst met een punt
Monitor tegen een muur aan flikkeren is ook redelijk effectief.
Recht naar beneden van +/- 1.5M is gegarandeerd succes.
Dit dus allemaal uit ervaring, je moet toch wat met verrotte, niet te repareren monitoren......
Dell monitor (Sony beeldbuis) had dus bv een scherm van bijna 1 CM dikte....
Edit: dat vuistje is dus geen probleem.........
met name door het vacuum ofzo willen ze niet verrot.
Met een harddisk krijg je ze NIET verrot gesmeten, hd zelf ging verrot, monitor alleen krasjes/deukjes.
Bezem werkt ook niet, is te zacht (bezemsteel hield het ook niet, die brak)
Breezerflesjes werken ook niet, maar goed, da's logisch
Baksteen lukt wel (zo'n klinker uit de straat dan).
Soms meerdere malen gooien, liefst met een punt
Monitor tegen een muur aan flikkeren is ook redelijk effectief.
Recht naar beneden van +/- 1.5M is gegarandeerd succes.
Dit dus allemaal uit ervaring, je moet toch wat met verrotte, niet te repareren monitoren......
Dell monitor (Sony beeldbuis) had dus bv een scherm van bijna 1 CM dikte....
Edit: dat vuistje is dus geen probleem.........
Beeldscherm heeft gelaagd glas vandaar super sterk.
Het is niet aanteraden om een gat in je beeldscherm te slaan als hij aan of net uit staat, je krijgt dan schok van 15KV, en een aantal elektronen die op je huid brand plekjes veroozaken.
Die sterkte is om dat beeldscherm vacuum is (beeldscherm is vacuum om dat anders de elektronen met de lucht bosten en niet tegen de fluoriserende laag) en om dat die 15KV gevaarlijk is.
Het is niet aanteraden om een gat in je beeldscherm te slaan als hij aan of net uit staat, je krijgt dan schok van 15KV, en een aantal elektronen die op je huid brand plekjes veroozaken.
Die sterkte is om dat beeldscherm vacuum is (beeldscherm is vacuum om dat anders de elektronen met de lucht bosten en niet tegen de fluoriserende laag) en om dat die 15KV gevaarlijk is.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Is dat echt zo dat zo'n beeld scherm vaccuum is? het lijkt mij dan juist gemakkelijker om hem kapot te slaan. Wel snap ik dat het bedoeld is tegen de radioactieve straling
ik heb een ProVista 14" en dat ding wil nog wel eens irritant piepen, heb dat ding een keer een knal verkocht, 'k had gelijk allemaal leuke kleurtjes. Geel onder en boven, rose links en rechts.
Maar hij doet 't nog steeds !!!!! 
[edit] vergat ik te zeggen, die kleurtjes waren verdwenen nadat de monitor een half uurtje uit had gestaan.
[edit] vergat ik te zeggen, die kleurtjes waren verdwenen nadat de monitor een half uurtje uit had gestaan.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
GeWEldig...doe ik ook nl. als ik pissed off ben op de computer. Nou alles is hier nog heel, het toetsenbord. het scherm, de tafel, de kast alles...kan wel wat hebben dus!
`Op donderdag 24 januari 2002 20:06 schreef veraman het volgende:
Is dat echt zo dat zo'n beeld scherm vaccuum is? het lijkt mij dan juist gemakkelijker om hem kapot te slaan. Wel snap ik dat het bedoeld is tegen de radioactieve straling
eeeehhh ze maken het scherm juist zo sterk om het vaccuum te kunnen houden, dus dat ie neit van de 1 op andere dag in elkaar klapt duh denk ik
Pjoeterwinkel... en je moet toch wat met verrotte schermen en klanten die 386 willen inruilen (duh, krijgen er nix voor), maar ja, wij de lol van 't mollenOp woensdag 23 januari 2002 23:07 schreef Diaspar het volgende:
No offense Smiley maar DAMN!
Volgens mij heb jij leuk werk...
slopen rulezzz
AMEN!Op donderdag 24 januari 2002 23:01 schreef DJSmiley het volgende:
slopen rulezzz
Pagina: 1