Het is dan eindelijk zover:
* Sassie heeft na enige vertraging door omstandigheden buiten mijzelf om toestemming wat betreft de smilies en de layout.
Alle emoticons staan er nu in en ik heb dus een skin gefotoshopt
.
Eerst de emoticons

Ik heb de codes voor de emoticons zoveel mogelijk hetzelfde als op GoT en op MSN gehouden, maar enkele moesten wel aangepast worden. Verder heb ik er zo min mogelijk in gedaan, zo doet bijvoorbeeld (l) het wel en (L) niet. Maar dat kun je denk ik zelf ook wel uitvogelen als je dat perse er toch in wil.
1) Download de volgende zip:
http://www.sassiessite.f2s.com/GoTTrillian/GoTemoticons.got
Niet vergeten om te renamen als dat nodig is!
2) Extract hem naar deze directory: C:/Program/Files/Trillian/skins/
En zoek in de skin van je keuze naar de bestandjes die op je emoticons betrekking hebben, meestal emoticons.bmp en een .trl of .ext file.
Back-up deze files (ff kopietje van maken dus)
4) Kopieer GoTemoticons.bmp naar de directories waarin de originelen stonden.
5)Rename het bitmapje naar wat de naam van het origineel was.
6)Open je .trl of .ext file en paste de code uit de GoTemoticons.txt in (let erop of er kleine verschillen zijn tussen origineel en nieuwe en pas de nieuwe zonodig even aan).
Het is een ietwat cryptische omschrijving, maar ik hoop dat ie zo toepasbaar is voor meerdere skins.
De skin
De Got-skin is een gefotosoepte versie van deze skin (0.635 default) voor Trillian 0.70/0.71. Het enige wat ik wezenlijk heb veranderd zijn de kleuren van de bitmapjes naar GoTkleuren en enkele icons naar GoTicons (slotje= afwezig/bezet/etc
).
Zo ziet ie eruit:

Verkijk je niet op dit screenshot, mijn videokaart is enigszins brak dus ziet niet alles (oa de smilies) er tiptop uit.
Er zitten nu ook meer emoticons in (zie eerste plaatje in mijn post).
* Opm: *
Zoals je ziet is het nog een erg brakke fotosoepversie, dus ik hou het nu maar even op een beta versie. Ik weet ook nog niet of ie perfect werkt, bij mij doet ie het iig.
Of er nog een verbeterde versie ligt aan jullie feedback
.
Om het te installeren:
1) Download en extract dit bestand in C:/Program Files/Trillian/skins/
Het bestand na de download eerst ff renamen naar GoTTrillian071.zip natuurlijk
2) Kies de skin in je prefs en reload Trillian
Feedback hoor ik dus graag
.
Ik draai hem zelf al een tijdje (1,5 week op een Win '95 bak) en dus tot nu toe no probs
.
Ik ga hem komend weekend nog wel uittesten op een betere pc dan de mijne (die van mijn ouders
).
Sorry, DR. Was een beetje ongeduldig+eigenwijs
* Sassie heeft na enige vertraging door omstandigheden buiten mijzelf om toestemming wat betreft de smilies en de layout.
Alle emoticons staan er nu in en ik heb dus een skin gefotoshopt
Eerst de emoticons

Ik heb de codes voor de emoticons zoveel mogelijk hetzelfde als op GoT en op MSN gehouden, maar enkele moesten wel aangepast worden. Verder heb ik er zo min mogelijk in gedaan, zo doet bijvoorbeeld (l) het wel en (L) niet. Maar dat kun je denk ik zelf ook wel uitvogelen als je dat perse er toch in wil.
edit:
Dit zijn de nu beschikbare smilie/icon-codes:
[code]:)
>)
(8>} )} :0 
|( 0-)
:x (woef) (u) (
(o) (p) (c) (e) (~) (b)
(d) (l) (k)(f) (w) (g) (@) (i) (m) (s) (
(t) (*)
(n)[/code]
Dit zijn de nu beschikbare smilie/icon-codes:
[code]:)

|( 0-)
(d) (l) (k)(f) (w) (g) (@) (i) (m) (s) (
1) Download de volgende zip:
http://www.sassiessite.f2s.com/GoTTrillian/GoTemoticons.got
Niet vergeten om te renamen als dat nodig is!
2) Extract hem naar deze directory: C:/Program/Files/Trillian/skins/
En zoek in de skin van je keuze naar de bestandjes die op je emoticons betrekking hebben, meestal emoticons.bmp en een .trl of .ext file.
Back-up deze files (ff kopietje van maken dus)
4) Kopieer GoTemoticons.bmp naar de directories waarin de originelen stonden.
5)Rename het bitmapje naar wat de naam van het origineel was.
6)Open je .trl of .ext file en paste de code uit de GoTemoticons.txt in (let erop of er kleine verschillen zijn tussen origineel en nieuwe en pas de nieuwe zonodig even aan).
Het is een ietwat cryptische omschrijving, maar ik hoop dat ie zo toepasbaar is voor meerdere skins.
De skin
De Got-skin is een gefotosoepte versie van deze skin (0.635 default) voor Trillian 0.70/0.71. Het enige wat ik wezenlijk heb veranderd zijn de kleuren van de bitmapjes naar GoTkleuren en enkele icons naar GoTicons (slotje= afwezig/bezet/etc
Zo ziet ie eruit:

Verkijk je niet op dit screenshot, mijn videokaart is enigszins brak dus ziet niet alles (oa de smilies) er tiptop uit.
Er zitten nu ook meer emoticons in (zie eerste plaatje in mijn post).
* Opm: *
Zoals je ziet is het nog een erg brakke fotosoepversie, dus ik hou het nu maar even op een beta versie. Ik weet ook nog niet of ie perfect werkt, bij mij doet ie het iig.
Of er nog een verbeterde versie ligt aan jullie feedback
Om het te installeren:
1) Download en extract dit bestand in C:/Program Files/Trillian/skins/
Het bestand na de download eerst ff renamen naar GoTTrillian071.zip natuurlijk
2) Kies de skin in je prefs en reload Trillian
Feedback hoor ik dus graag
Ik draai hem zelf al een tijdje (1,5 week op een Win '95 bak) en dus tot nu toe no probs
Ik ga hem komend weekend nog wel uittesten op een betere pc dan de mijne (die van mijn ouders
Sorry, DR. Was een beetje ongeduldig+eigenwijs