Toon posts:

manier van spuiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn kast extra effecten geven met het overspuiten ervan, gewoon overspuiten is niet moeilijk, maar ik heb niet veel verstand van overspuiten met een effect er in.

Hoe kan je bijvoorbeeld een mooi diepte effect krijgen op je kast met een bepaalde overspuit manier?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Mij niet weten. Search gebruikt?

Verwijderd

gebruik een air of paint brush, hier kunt je alle ffecten op je kast maken die je maar wilt

Verwijderd

Schop er een deuk in.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Op woensdag 23 januari 2002 17:41 schreef Kikkervisje het volgende:
Schop er een deuk in.
ROFLOL !! :D

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

PCR

Verschillende kleuren gebruiken? :? :P

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik zag laatst in A'dam een soort spuitbus met en dubbele kop (kop met 2 gaatjes erin) en er kwamen dus 2 kleuren verf uit, gaf een heel speciaal effect :)

Verwijderd

ik ben net 10 minuten klaar met spuiten..:) ik denk dat lichtere en donkere plekken ook wel wat diepte geven...:)

Verwijderd

je pakt um flink stevig beet met je rechter of linker hand ('t is maar welke je het handigst vindt), en dan maak je schuddende bewegingen heen en weer.. op een gegeven moment komt er wat uit, dat kan je ergens opsmeren waar je het maar wil.

Verwijderd

met hologram-lak zal dat wel lukken denk ik.
plak/verf er anders een mooie afbeelding op en spuit daar een paar duizend lagen blanke lak over; hierop weer een afbeelding plakken/ verven en weer wat laagjes blanke lak.
That will do the job.

kost wat maar dan heb je ook wat

Verwijderd

Topicstarter
hehe lol, niet echt wat ik bedoel, nee, ik bedoel een patroon er op maken, maar ik heb geen id hoe dat moet :)
Pagina: 1