Toon posts:

[CM] Black & Decker dremel-kloon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na afdraaien van zwarte ring en insteek-ding en opschroeven van de flexibele slang gaat uiteinde niet draaien,
handleiding is ook niet zo duidelijk...
Weet iemand hoe je flexibele slang in werking krijgt?
wat ijzeren-binnen draad zit wel klem in insteekding en op
apparaat gescroefd.. iemand die ook een Blak & Decker dremel-kloon heeft en flexible slang in werking?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? zal toch wel met alle casemods hier?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 10:33
Natuurlijk, maar niemand heeft hier zo'n black and decker geval, iedereen heeft gewoon een dremel >:)(the only one and the best one)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 17:10 schreef Warezhelp het volgende:
Na afdraaien van zwarte ring en insteek-ding
LoL!

ik heb ook een echte dremel, dus ik kan je niet helpen ;(

• mad_mavrick
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 12:46

mad_mavrick

There are 10 kinds of people..

Op woensdag 23 januari 2002 20:01 schreef DustMan4u het volgende:
Natuurlijk, maar niemand heeft hier zo'n black and decker geval, iedereen heeft gewoon een dremel >:)(the only one and the best one)
Spiek for jor self... Ik heb ook een B&D en ben er hardstikke tevreden over. Het probleem is alleen dat ik niet zo'n flexibele as heb :(

Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II

Verwijderd

Ik heb een dremelkloon...Ennuhhh het is nieteens een Dremelkloon. Dremel is de bekendste, niet de eerste. Dat was BD! Maar goed ik denk dat ik wel weet wat jouw probleem is. De mijn draait ook niet als ik hem niet goed bevestig. Je moet eerst de draad helemaal naar binnen duwen (aan de kant waar je hem op het apparaat bevestigd). Dan hou je nog maar een klein stukje over om hem in je BD te zetten. Het is pielen, maar dat is het probleem. Dremel is de enige waarbij de as vast zit. Al die klonen hebben een losse as die je er zo uit kunt trekken. Jij stopt hem te diep in je kloon zodat het uiteinde niet meer in aanraking komt met de kop. Probeer het maar eens, desnoods gewoon met je handen. As naar binnen duwen en draaien, dan werktie wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Jemaz-joint : ik ga het ter zijner tijd proberen dieper erin te stekken... bedankt!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op woensdag 23 januari 2002 20:20 schreef Warezhelp het volgende:
Jemaz-joint : ik ga het ter zijner tijd proberen dieper erin te stekken... bedankt!
Bij mij is niet t probleem om aan de praat te krijgen alleen dat ding er weer uit krijgen is wat lastig...
Verder perfect apparaat.

Verwijderd

Ik had die black and decker eens geleend van men neef. M'n eerste dremel ervaring, en hij was redelijk goed imho. Maar dat is de vraag niet :)

Verwijderd

Ik heb een Mannesman-dremel-kloon met flex. Er zit een pinnetje op mijne als blokkering om de tool-bits vast te kunnen zetten. Misschien zit ie bij jouw er ook op? :?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:22
Ik heb net een Black & Decker Dremel kloon besteld met flexibele as, zodra ik um heb zal ik het wel posten of ik ook dat probleem heb

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1