Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verwijderd
met dremel lijkt me erg moeilijk, hoog toerental,Op woensdag 23 januari 2002 17:02 schreef MavRick het volgende:
Ik wil een window etch maken voor mijn casemod. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
Ik heb ook gezocht in de FAQ maar daar stond ook niks gedetailleerds in. Wel vond ik dit topic
Daar staat in dat je dit ook met een dremel kan doen (en die is aanwezig). Kan iemand mij uitleggen hoe je zo een etch kan maken en welk dremel-onderdeel je daar voor nodig hebt?
voor de rest geen idee, ja m`n ma heeft een window-kras setje (what ever je het noemt) dus ik ga het daar eens mee proberen
Je kunt ook van dat plakplastic gebruiken, en dat mooi knippen/snijden in de vorm die jij wilt hebben
Verwijderd
Dremel werkt perfect, de aantal toeren maakt niets uit, hoe hoger hoe beter. Ik heb de cirkel zaagje gebruikt.
Hmm, ik heb een dremel kloon van B&D en die is regelbaar qua toerental. Maar daar is dus geen gereedschap voor?Op woensdag 23 januari 2002 17:04 schreef tva_goku het volgende:
[..]
met dremel lijkt me erg moeilijk, hoog toerental,
voor de rest geen idee, ja m`n ma heeft een window-kras setje (what ever je het noemt) dus ik ga het daar eens mee proberen
Ga je met die zaag niet te diep in het plexiglas?Op woensdag 23 januari 2002 17:08 schreef Shuvit het volgende:
Dremel werkt perfect, de aantal toeren maakt niets uit, hoe hoger hoe beter. Ik heb de cirkel zaagje gebruikt.
Het lijkt me dat je meer iest als een slijpsteentje moet gebruiken om het glas te zandstralen. Maar goed, dat weet ik dus niet zeker...
Ik heb pas geleden ook een case mod gedaan en heb een gat in mijn kast gemaakt met een decoupeerzaag van mijn pa.
De randen worden nooit 100% recht met een decoupeerzaag dus heb je ook een fatsoenlijke vijl nodig, half uurtje vijlen en het is top. De hoeken moet je nooit recht maken maar rond, het beste kun je hiervoor een rond voorwerp gebruiken met een diameter van ongeveer 3 - 4 cm. Deze rondingen moet je vervolgens ook weer uitvijlen met een ronde vijl. Voor het laatste beetje kun je het beste een stuk schuurpapier pakken en dit om een voorwerp doen wat ongeveer dezelfde afmeting heeft als het voorwerp wat je gebruikt hebt om de ronding aan te geven. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zaag nooit teveel af, alles wat je te weinig hebt afgezaagd kun je altijd er af vijlen. Wat je teveel hebt gezaagd kun je nooit meer bij-lijmen.
Succes.
De randen worden nooit 100% recht met een decoupeerzaag dus heb je ook een fatsoenlijke vijl nodig, half uurtje vijlen en het is top. De hoeken moet je nooit recht maken maar rond, het beste kun je hiervoor een rond voorwerp gebruiken met een diameter van ongeveer 3 - 4 cm. Deze rondingen moet je vervolgens ook weer uitvijlen met een ronde vijl. Voor het laatste beetje kun je het beste een stuk schuurpapier pakken en dit om een voorwerp doen wat ongeveer dezelfde afmeting heeft als het voorwerp wat je gebruikt hebt om de ronding aan te geven. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zaag nooit teveel af, alles wat je te weinig hebt afgezaagd kun je altijd er af vijlen. Wat je teveel hebt gezaagd kun je nooit meer bij-lijmen.
Succes.
Ik zou niet met een zaag het plexiglas bewerken want dat heb ik ook ooit eens gedaan, toen brak het...
( Nog 3 Posts en dan heb ik er 500
)
( Nog 3 Posts en dan heb ik er 500
Dat zou inderdaad nog een idee zijn om te proberen, heeft er misschien ook nog iemand pics die ik kan gebruiken om een etch te maken? Ik heb wel effe rondgeneusd maar ik kon zo niks echt koels vinden.Op woensdag 23 januari 2002 19:06 schreef Toxic049 het volgende:
met een schuur steentje proberen op een stuk afval !
Suggesties zijn welkom
Ik ben nog altijd op zoek naar zo'n raamrubber. Ik vind zo'n ding nergens hier in de buurt
.
En het netjes zagen van plexiglass is voor mij ook nog altijd een raadsel.
En het netjes zagen van plexiglass is voor mij ook nog altijd een raadsel.
Thx, hier kan ik wel mee verderOp woensdag 23 januari 2002 20:20 schreef 2Shy het volgende:
http://213.46.29.188/biohaz/?all=All
Pagina: 1