Ter land, ter zee en in de kroeg
Welk lampje knippert? Van het papier of van de cartridge? Als het lampje van het papier knippert is het papier op.
Knippert het lampje van de cartridge, verkeerde cartridge? Plakkertje op de contact-puntjes laten zitten? Contactpuntjes schoonmaken (op de cartridge). Dit laatste heb ik al vaak gehad.
Verwijderd
Heb je al eens in de handleiding van de printer gekeken ? HP schrijft overduidelijk simpele handleidingen waarin alles netjes staat beschreven.
De powerknop knippert 
Als ik hm aan doe , niets aan de hand dan blijft hij gewoon aan, maar als ik dan iets af wil drukken, en je krijgt dat venster waarin je ziet dat de printer ermee aan de gang gaat dan blijftie alleen knipperen en doettie verder niets
Als ik hm aan doe , niets aan de hand dan blijft hij gewoon aan, maar als ik dan iets af wil drukken, en je krijgt dat venster waarin je ziet dat de printer ermee aan de gang gaat dan blijftie alleen knipperen en doettie verder niets
Dat probleem heb ik ookOp woensdag 23 januari 2002 16:56 schreef Christiano007 het volgende:
Ik dacht ''ik gooi ff de printer erachter'', installeren etc. geen probleem totdat ik probeer te printen.
Het eniste wat de printer nu doet is knipperen, Wat doe ik ingodsnaam verkeerd
Iemand die een oplossing weet?
BvD
edit:
Het kan toch niet aan XP liggen? want die pakt de printer meteen, en de printer is ook niet kapoet ....*weet het niet meer*
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Zit een nieuwe in ja , 1 van HP large black 51629A staat op de verpakkingOp woensdag 23 januari 2002 17:15 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookHeb je toevallig net een nieuw inkt patroon?
Is er al afOp woensdag 23 januari 2002 17:40 schreef qltel het volgende:
Even 't plakkertje eraf halen dan...
Handleiding ligt ergens op zolder en kan ik niet meer vinden in die #!@@#$-zooiOp woensdag 23 januari 2002 17:08 schreef Courage het volgende:
Heb je al eens in de handleiding van de printer gekeken ? HP schrijft overduidelijk simpele handleidingen waarin alles netjes staat beschreven.
* stiena z'n 660c heeft dit probleem ook
khad toen alles nagekeken en het leek erop dat het het
papier-toevoer-ding nix meer doet. Dus bij mij zou de enigste manier zijn om een 2dehandse 660 te kopen en het mechanisme over te zetten, maar dat vind ik hem niet meer waard. Waarschijnlijk issie dus overleden (na jaren lange trouwe dienst
)
papier-toevoer-ding nix meer doet. Dus bij mij zou de enigste manier zijn om een 2dehandse 660 te kopen en het mechanisme over te zetten, maar dat vind ik hem niet meer waard. Waarschijnlijk issie dus overleden (na jaren lange trouwe dienst
jep je hebt gelijk...dan maar een nieuweOp woensdag 23 januari 2002 20:19 schreef stiena het volgende:
* stiena z'n 660c heeft dit probleem ook
papier-toevoer-ding nix meer doet. Dus bij mij zou de enigste manier zijn om een 2dehandse 660 te kopen en het mechanisme over te zetten, maar dat vind ik hem niet meer waard. Waarschijnlijk issie dus overleden (na jaren lange trouwe dienst)
gelukkig, want ik had zo'n merkloos shit ding gekocht.Op woensdag 23 januari 2002 17:38 schreef Christiano007 het volgende:
[..]
Zit een nieuwe in ja , 1 van HP large black 51629A staat op de verpakking
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Pagina: 1