Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
misschien de nieuwste openGL drivers? doe maar een gooi
Waar haal je deez? Op de site staat dat de 1.1 versie al aanwezig is en dat de 1.2 en 1.3 meegeleverd worden met mijn videokaart.Op woensdag 23 januari 2002 16:41 schreef Schuey het volgende:
misschien de nieuwste openGL drivers? doe maar een gooi
Ik heb een ATi Radeon 64 DDR ViVo
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ik weet het niet 100% zeker. maar ik dacht dat ie het bij mij wel deed onder windhoos xp.
en ik heb er nogwel een RIP van.
en ik heb er nogwel een RIP van.
🌞🍃
Dit is eigenlijk ook een kick-up, want kweet t echt niet.Op donderdag 24 januari 2002 16:14 schreef DataBeest het volgende:
dan zal ie het bij mij ook wel niet gedaan hebben.
maarja, ik check het zo wel nog ff na.
Bij mij deed hij het na een nieuwe install ook wel, maar nu niet meer (dus na een tijdje).
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Op de website zag ik ook geen patch ofzo.
Verwijderd
http://windowsxp.devx.com/appcompat/view_issues.asp
Ik weer -zeker- dat Carmageddon hier tussen staat met een probleem maar ben niet van plan 563 pagina's af te lopen voor je
Ik weer -zeker- dat Carmageddon hier tussen staat met een probleem maar ben niet van plan 563 pagina's af te lopen voor je
Pagina: 1