Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Zelf zou ik ff wachten. Al is het maar omdat de prijs v/d GeForce 2+3 serie dan waarschijnlijk wel omlaag gaat. 
En ik geloof dat de 1e GF4 kaarten al op 5 febr. uitkomen.
En ik geloof dat de 1e GF4 kaarten al op 5 febr. uitkomen.
Verwijderd
Wachten of kopen dat lijkt de eeuwige vraag te zijn van computeraars, als je geld hebt koop je nu anders wachte je nog ff.
Anders blijf je wachten en heb je over 2 jaar nog niets
Verwijderd
Ik zou gewoon de GF3 aanschaffen het is een goede kaart en anders blijf je bezig, alleen dalen de prijzen wel als de gF4 ingevoerd wordt maar zo blijf je bezig!
Verwijderd
Andere (en goedkopere) optie is het kopen van een GF3 Ti200. Die zijn in veel gevallen (bijna) over te clocken tot het niveau van een GF3 Ti500. Heb zelf de Leadtek Ti200 en heb hem geclockt op 220Mhz core en 530Mhz mem
. Standaard is de Ti500 240 core en 500 mem.
Verwijderd
Ik denk dat je gek bent als je niet ff twee a drie weken w8.
Je VGA kaart is snel genoeg en de functies die de nieuwe kaarten bieden gebruik je toch nog niet.
Als je heel even w8 gaan de prijzen v/d Geforce3 kaarten omlaag en kun je alsnog voor de Geforce4 gaan als je het geld ervoor over hebt.
Over twee a drie weken denk ik dat je er echt spijt van gaat krijgen als je hem nu koopt!
Je VGA kaart is snel genoeg en de functies die de nieuwe kaarten bieden gebruik je toch nog niet.
Als je heel even w8 gaan de prijzen v/d Geforce3 kaarten omlaag en kun je alsnog voor de Geforce4 gaan als je het geld ervoor over hebt.
Over twee a drie weken denk ik dat je er echt spijt van gaat krijgen als je hem nu koopt!
Verwijderd
Met standaardkoelers die er al op zaten of met andere koelers erop die je zelf hebt erop getweakt..?Op woensdag 23 januari 2002 17:06 schreef Prophecy het volgende:
Andere (en goedkopere) optie is het kopen van een GF3 Ti200. Die zijn in veel gevallen (bijna) over te clocken tot het niveau van een GF3 Ti500. Heb zelf de Leadtek Ti200 en heb hem geclockt op 220Mhz core en 530Mhz mem. Standaard is de Ti500 240 core en 500 mem.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:48
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Amen. Want tegen die tijd wordt de Geforce 4 weer wat gekoper, en kan je daar op wachtenOp woensdag 23 januari 2002 16:54 schreef NioXX het volgende:
Wachten of kopen dat lijkt de eeuwige vraag te zijn van computeraars, als je geld hebt koop je nu anders wachte je nog ff.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()