Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Emailadres wijzigen en weg is account :(

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan een admin/mod ff contact met me opnemen plz? Ik kan namelijk niet meer bij m'n account door een geweldig systeem wat hier toegepast wordt....

Ik las het topic over spam via je GoT email adres, dus in m'n profile verander ik tweakers@schijf.org in tweakers@REMOVETHISschijf.org. Komt er dus dit voor m'n neus te staan:

"Je profiel is weer helemaal bijgewerkt. Omdat je een nieuw email adres hebt opgegeven wordt er nu een nieuw password naar je verstuurd. Binnen een paar tellen word je terug geredirect, of klik hier als je weinig geduld hebt."

Fijn, nu kan ik dus helemaal niks meer, want @REMOVETHISschijf.org bestaat niet. En daar is wel een nieuw wachtwoord heen gemailed :(
Dus ik wil een nieuw account aanmaken, met als adres tweakers@schijf.org, maar dat kan ook niet:

"Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider."

Dan maar m'n hotmail accountje => zelfde verhaal...

Uiteindelijk met nog weer een anders adres een account kunnen maken om dit te kunnen posten. Wat ontzettend f*cked up zeg :(

edit:
M'n normale nick is Zotty btw... is misschien wel handig om te weten.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je had ze natuurlijk ook kunnen mailen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:43 schreef Nielsz het volgende:
Je had ze natuurlijk ook kunnen mailen :?
Had gekund, maar op deze manier zijn er hopelijk geen anderen die hierdoor hun account om zeep helpen omdat ze nu weten wat er kan gebeuren.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dit is ook weleens bij mij gebeurd op Fok! (nahja maakte een klein tiepvaudje...)

maargoed om nou een hele kloon aan te maken ervoor :o

ik heb gewoon ff op IRC aan een admin gevraagd te wijzigen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je e-mailadres word als een plaatje opgeslagen.
Dus je hebt geen last van spam via GoT hoor.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:49 schreef DataBeest het volgende:
je e-mailadres word als een plaatje opgeslagen.
Dus je hebt geen last van spam via GoT hoor.
Lees en huiver ;)
[topic=388761/1/25]

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Hoeveel van die 41000 users hier zouden cloontjes zijn van mensen die hun pass kwijt waren? :{

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Genoeg, en daarvoor hebben we gathering@tweakers.net uitgevonden. Je mailadres moet gewoon een bestaande zijn.

Mail dus naar gathering@tweakers.net voor zoiets.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.