First Posts op T.net

Pagina: 1
Acties:

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Kan er niet iets gedaan worden aan die vreselijk irritante gastjes die bij elk topic op de frontpage een "First Post" posting doen ? Het is de laatste weken wel bijzonder erg geworden.

Ik stel dan ook voor om deze users en hun IP voor minstens 6 maanden te bannen op T.Net en GoT. Bij nog een overtreding een levenslange ban !

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
=> TFF :?

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 20:50

Blauw

De Schreeuw

Op woensdag 23 januari 2002 16:35 schreef MrCyber het volgende:

Ik stel dan ook voor om deze users en hun IP voor minstens 6 maanden te bannen op T.Net en GoT. Bij nog een overtreding een levenslange ban !
Vind je dat niet een beetje heel erg streng/overdreven :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Move LA na TFF.

Wij hebben het overigens zelf ook al over, maar input kan ons wel helpen. Ik ben dat first-post gedrag ook meer dan zat namelijk.

Bericht hierboven

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:24
Op woensdag 23 januari 2002 16:45 schreef Jozzz het volgende:
Vind je dat niet een beetje heel erg streng/overdreven :?
Nou ik zou het niet slecht vinden. Regelrecht kleuterniveau moet je afstraffen :r

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik ben er ook voor om deze mensen het zwijgen op te leggen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• korenwolf
  • Niet online
Helaas zijn het eigenlijk niets meer dan irritante posts, dus moderatietechnisch horen ze naar -1 gemod te worden.

Ik ben er wél een voorstander van om tezamen met de invoering van de PM en PM+ een userbeleid op te stellen. Wat mij betreft mag je de mensen die een 'first post' plaatsen (waar dus alleen 'first post' in staat) wél waarschuwen (net als op GoT) en na een aantal waarschuwingen inderdaad de reageerrechten ontnemen...

Never stop seeking what seems unobtainable...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Mwah meteen ban is beetje overdreven imo.. eerder gewoon 10/20 punten eraf.. kan dat niet?? dan is het zo over denk ik..

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:45
Niet iedereen hecht waarde aan de score, anders zouden ze zowieso geen first posts plaatsen aangezien dit meestal een -1 of in iedergeval een 0 score opleverd.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 23 januari 2002 17:18 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Helaas zijn het eigenlijk niets meer dan irritante posts, dus moderatietechnisch horen ze naar -1 gemod te worden.

Ik ben er wél een voorstander van om tezamen met de invoering van de PM en PM+ een userbeleid op te stellen. Wat mij betreft mag je de mensen die een 'first post' plaatsen (waar dus alleen 'first post' in staat) wél waarschuwen (net als op GoT) en na een aantal waarschuwingen inderdaad de reageerrechten ontnemen...
Een belangrijk punt (lees idee) lijkt me dat de reactie van mensen die een fp doen op slot wordt gezet. Vaak zie je mensen die een FP doen en daarna de reactie gaan wijzigen nadat er een interessant stukje staat waarvan ze denken dat dat dat ook wel in hun reactie past.

Misschien iets om rekening mee te houden?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Op woensdag 23 januari 2002 17:18 schreef Thor-korenwolf het volgende:

heb ik wat gemist? wat is PM & PM+ ???

mijn T.net systeemspecspagina

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 17:33 schreef Renegade het volgende:

[..]

Een belangrijk punt (lees idee) lijkt me dat de reactie van mensen die een fp doen op slot wordt gezet. Vaak zie je mensen die een FP doen en daarna de reactie gaan wijzigen nadat er een interessant stukje staat waarvan ze denken dat dat dat ook wel in hun reactie past.

Misschien iets om rekening mee te houden?
Nou, als het opvalt kun je er in de toekomst meteen streng op reageren, omdat in het PM-voorstel de functionaliteit is opgenomen om dergelijk misbruik te bewijzen (wijzigingen worden opgeslagen, de oorspronkelijke post blijft opvraagbaar).
Als het aan mij ligt worden mensen die misbruik maken gewoon gestraft, dat vind ik beter dan mensen benadelen die wél op een goede manier van die functie gebruik maken.

• Renegade
RRX zie ook

[topic=292297]
en
[topic=289072]

:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

[topic=344297/1/100]

• korenwolf
  • Niet online
Als we dan toch linkjes aan het posten zijn:

Deze is veel nuttiger... :)

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Hebben jullie nog meer linkjes ? :? :P :D *D

Thanx :)

mijn T.net systeemspecspagina

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik ben blij te merken dat ik in elk geval niet de enige ben. Ik ben zeer benieuwd wat er uit gaat komen. Mijn strafmaatregelen waren misschien wel iets aan de rigoreuze kant, maar wat mij betreft is het 1x waarschuwen, daarna ban voor x tijd, daarna ban forever !

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Tsja.

Volgens mij is het geen 'verplichting' om zinnig te reageren. Als je als eerste wilt reageren moet je die '0' kunnen hebben.

Wat ikzelf vervelender vindt zijn de mensen die hun FP later aanpassen tot een 'nuttiger' geheel, met gebruik van latere reacties :(

Idee (ter afkraking :P) Na het plaatsen van een bericht mag je um _na_ twee uur één keer wijzigen, daarna moet je een uur of wat wachten.

De originele reactie wordt 'tijdelijk opgeslagen' (2 dagen, langer kan er niet gemodereerd worden) zodat T.net admins kunnen nagaan of er sprake is van 'cheaten' :)

• Renegade
Op donderdag 24 januari 2002 00:35 schreef Jaymz het volgende:
Wat ikzelf vervelender vindt zijn de mensen die hun FP later aanpassen tot een 'nuttiger' geheel, met gebruik van latere reacties :(
Dat was zo ongeveer wat ik ook bedoelde, alleen heb ik het idee dat jij het iets beter verwoord. :7

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 24 januari 2002 12:11 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dat was zo ongeveer wat ik ook bedoelde, alleen heb ik het idee dat jij het iets beter verwoord. :7
Sja, ik heb natuurlijk ook ge-oefend :+
Pagina: 1