ADSL Fast Xs4all + B.net = 1000+ ping !? :(

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Hebben meer mensen dit dat je dus op b.net een super hoge ping hebt met adsl fast?? En het gekke is dat als ik dan Diablo afsluit als ik die hoge ping heb, en ik dan wil inetten, dat dan ook heel traag is!
Ik weet niet echt waar het aanlicht, maar het zou in win98 kunnen liggen, want sinds een tijdje heb ik weer win98 en eerst altijd winXP en daar geen probs mee gehad.
Iemand weet wat dit is? en is dit bekend ofzo? En ik vind het een beetje lijken op wat er toen met die hoge pings in CS was met Xs4all.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• McFlipp
Niemand???

• McFlipp
Ben ik nou echt de enige met dit probleem en ligt het nou aan battlenet of aan ADSL icm met Battle.net??????

• McFlipp
Hmm nog 1 keer proberen :)

Verwijderd

als je dit alleen op bnet hebt dan ligt het uiteraard aan bned, en kan je er niks aan doen. als je dit op elke gameserver hebt dan ligt het aan je isp en dan zou ik je isp bellen

om dit uit te zoeken kan je je ping in NL testen op www.speedtest.nl

helaas hebben ze de ping naar VS eruitgehaald, maar dat moet je gewoon extrapoleren (uit eigen ervaringen ongeveer x4-5 met adsl)

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

jappo

eens een prutser altijd ....

heb je de dun 1.4 update al uitgevoerd. deze maakt de vpn verbindingen onder win 98 een stuk stabieler.

www.vanpikkenstein.net zie het popup schermpje

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

Pagina: 1