HP Laserjet 6L

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ik heb een probleempje met m'n Laserjet 6L van HP, als ik hem een aantal pagina's(of 1) af laat drukken dan neemt hij elke keer veel te veel papier mee. Ik heb hem al eens helemaal schoongemaakt en dat hielp nou niet echt veel.

Weet iemand hoe dit op te lossen want elke keer 1 afgedrukt blaadje en dan 3 tot 25 lege witte blaadjes is nou niet echt prettig.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Als je m echt al goed schoon hebt gemakt dan ist meestal ene kwestie van vervanging van onderdelen van papiertoevoer....

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
'k heb HP al een keer ervoor gebeld. Toen kreeg ik te horen dat de reparatie minimaal 250 gulden zou kosten exl. verzendkosten. Dit vindt ik een beetje veel maarja...

Als er echt niks anders meer op zit dan........:(

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Je kan op hp.com een gratis sepparation kit bestellen, die is wreed simpel, is hetzelfde voor de 5L en de 6L.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 19:11 schreef Fl3xx het volgende:
Je kan op hp.com een gratis sepparation kit bestellen, die is wreed simpel, is hetzelfde voor de 5L en de 6L.
Precies, heb ik een paar weken geleden ook gedaan, vorige week binnen gekregen en werkt prima. Het probleem is weg, en geheel kosteloos opgelost dus...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Die kits zijn idd te bestellen, gewoon gratis

heb op mn werk gewoon een doos van die zooi besteld, 20 stuks ofzo, klanten helemaal happy, en kost ons nix (ja, wat tijd, maar das 5min)

De zooi is te bestellen op www.hp.com/support/ljsepkit

Is overigens ook een topic over geweest, dus zoeke had wel iets opgeleverd denk ik.

[topic=115455]

Verwijderd

Vanwege een fabricage fout :?
Wel typisch dat die dingen gratis zijn, kost ook geen kont natuurlijk ;)

Sinds vorig jaar heb ik die seperation pad er ook in zitten, en het werkt echt weer prima.

Je zou evt. de paper pick-up roller iets stroever kunnen maken, maar met zo'n kitje kun je langer vooruit + veel simpeler :o

Verwijderd

Je kunt ook eerst proberen om de seperation pad schoon te maken
je neemt een niet pluizende doek, daar doe je wat schoonmaakalcohol op en dan maak je dat rubber stripje wat achterin de printer zit schoon. Als je de voorklep open doet en de toner eruit haalt zie je helemaal achterin een bruin rubber stripje zitten op een veertje, daarboven hangt een rubber rol
die moet je allebei schoonmaken en dan zou het weer moeten werken.
Succes. Mocht het nu nie lukken, mail dan even naar marvin.eman@getronics.com
Pagina: 1