Toon posts:

[nfs 5 pu] wat is nou de snelste auto/mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me nou af wat de snelste auto bij Need for Speed 5 Porsche Unleached is (gemod of niet gemod maakt niet uit).
Ik speel nu alweer een tijdje online en ik heb het elke keer last van dat als ik bij track autobahn aan m`n toppie (GT3)zit dat een of andere bijgogem met een tering snelheid voorbij komt sjezen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:53
dat zal ik je eens haarfijn uitleggen:
op je pook staan de rcihtingen zeg maar waar je hem naar toe moet duwen om naar die versnelling te gaan. Helemaal rechtsonderin op die bol staat ook een R, he maar waar zou dat voor zijn?! De R van RACEVERSNELLING.Try dat eens en anders weet ik het niet.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:34

bonzz.netninja

Niente baffi

r reverse?

maar goed, bij nf2 was het zo dat als je niet eerste was, je auto sneller reed, zodat je makkelijker kon inhalen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op woensdag 23 januari 2002 16:18 schreef Schuey het volgende:
op je pook staan de rcihtingen zeg maar waar je hem naar toe moet duwen om naar die versnelling te gaan. Helemaal rechtsonderin op die bol staat ook een R, he maar waar zou dat voor zijn?! De R van RACEVERSNELLING.Try dat eens en anders weet ik het niet.
;)
:P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:18 schreef Schuey het volgende:
;)
Bij mij zit ie linksonder *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
aha mis gegokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:19 schreef bonzz.netninja het volgende:
r reverse?

maar goed, bij nf2 was het zo dat als je niet eerste was, je auto sneller reed, zodat je makkelijker kon inhalen
Jij speelde die zeker nooit online?
Want ik had altijd het idee dat de rest gewoon wat langzamer reed (offline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:27 schreef Schuey het volgende:
aha mis gegokt
Tja niet elk stuurtje = hetzelfde hé?
(heb btw nog nooooit een R op een pc stuurtje gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik heb het ook niet over een stuurtje, een echte auto mja niet iedereen heeft een echte op z'n kamertje met een 21" ingebouwd :9~..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:32 schreef Schuey het volgende:
Ik heb het ook niet over een stuurtje, een echte auto mja niet iedereen heeft een echte op z'n kamertje met een 21" ingebouwd :9~..
Niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:34

bonzz.netninja

Niente baffi

Op woensdag 23 januari 2002 16:28 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Jij speelde die zeker nooit online?
Want ik had altijd het idee dat de rest gewoon wat langzamer reed (offline)
nope, altijd met splitscreen met vrindje, en toen test gedaan, en verhip, het klopte dus wel

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zon progje gevonden die alle autos tunde en je geld gaf etc. De porche boxter kon toen sneller dan 600 km pu en trek supersnel op dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 16:51 schreef R.T.B het volgende:
Ik had zon progje gevonden die alle autos tunde en je geld gaf etc. De porche boxter kon toen sneller dan 600 km pu en trek supersnel op dan.
Dat proggie heb je zeker niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 16:51 schreef R.T.B het volgende:
dat versta ik onder cheaten, het is gewoon het leukste om het helemaal zelf te doen en uit te vinden, totdat je een allmighty-race-killing-machine-master-car hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:35
De beste overall kar in het spel is IMO de 911 uit '95. Uiteraard volledig getweaked met GT2 vleugel en dergelijke :9. Er zijn snellere Porsches, maar die sturen weer wat minder fijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 00:55 schreef RubenDJ het volgende:
De beste overall kar in het spel is IMO de 911 uit '95. Uiteraard volledig getweaked met GT2 vleugel en dergelijke :9. Er zijn snellere Porsches, maar die sturen weer wat minder fijn.
Hoe tune je die auto's en kan je die dan ook gebruiken op de LAN of Internet bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Geen idee, heb het nog nooit over LAN of internet gespeeld ;). Ben nooit verder gegaan dan het vergelijken van snelste (ronde)tijden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 15:13 schreef RubenDJ het volgende:
Geen idee, heb het nog nooit over LAN of internet gespeeld ;). Ben nooit verder gegaan dan het vergelijken van snelste (ronde)tijden.
Lijkt me wel phat, dan kan je je m8's challengen met je tuned auto en dat moeten zij dan uiteraard ook doen :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De 911 Turbo die je wint aan het einde van factory driver... die is ook behoorlijk snel :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Op donderdag 24 januari 2002 11:45 schreef Ro2 het volgende:
Hoe tune je die auto's
Da's gewoon een onderdeel van het spel als je de Career speelt. Waar het precies zit weet ik niet meer, is al lang geleden ;). Maar daar kun je extra onderdelen kopen en je auto verlagen enzo.
Op donderdag 24 januari 2002 15:19 schreef Devster het volgende:
De 911 Turbo die je wint aan het einde van factory driver... die is ook behoorlijk snel :)
Die kun je toch niet tunen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
IMHO is de beste auto de '00 911 Turbo.

(In het spel dan, IRL is de 928 natuurlijk veel cooler :P)

Er zijn snellere auto's, maar niet met zo'n geile handling als de Turbo 2000. Dat ding plakt op de weg en is niet van zijn stuk te brengen. Grip, grip and more grip ((c) Top Gear :)).

Probeer maar eens met een snellere auto fatsoenlijk een bocht door te komen, knappe jongen als je dat lukt. Daarnaast is de Turbo niet eens veel trager... Ideale kar. Gemod, zilvergrijs... Yum :9~

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de relaxte/snelste car inderdaad de 911 uit `95 is (uiteraard volledig getweakt)Die rijdt echt als een gek >:)
Pagina: 1