Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
PIII 1GHz blijft zo duurOp woensdag 23 januari 2002 16:13 schreef NioXX het volgende:
Misschien is een upgrade van je videoplank EN je proc een id?
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
p3 800 eb
asus tuv4x
nu een tnt2 m64
overkill ?
of zou deze kaart hier nu goed bij passen ?
en dat dan onder win 98 seOp woensdag 23 januari 2002 16:29 schreef cooolkast het volgende:
Als je het geld heb, gewoon voor de ti gaan. Dat heb ik ook gedaan en ik kan met alles fulldetail spelen terwijl iemand met 900Mhz en MX dat niet kan.
Op woensdag 23 januari 2002 16:38 schreef MysteryTweaker het volgende:
en dat dan onder win 98 selol
Verwijderd
daarom dacht ik aan de gf2 mx400 64mb tv-out ipv de gf2 ti.
maar is dat gewoon ok of te slecht voor mijn pc?
spec`s onderin.
1200 MHz zal wel ruim voldoende zijn voor een GF2 Ti. Denk dat ik trouwens ook maar voor de Ti ga, heb ik er nog wat aan als ik later m'n CPU upgrade...Op woensdag 23 januari 2002 17:09 schreef allanzoet het volgende:
maar is dat gewoon ok of te slecht voor mijn pc?
spec`s onderin.
zie sig van cooolkast...Op woensdag 23 januari 2002 16:42 schreef Dawai het volgende:
[..]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
mmmm, ruile dat bordje tege een cusl2-c??? aangezien je toch geen tualatin hebt, en de cusl2-c klokt nog beter over ookOp woensdag 23 januari 2002 16:21 schreef MysteryTweaker het volgende:
zou bij mij systeem dat overkill zijn ?
p3 800 eb
asus tuv4x
nu een tnt2 m64
overkill ?
of zou deze kaart hier nu goed bij passen ?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ja dat zag ik maar ik snap niet waarop die ":P lol" slaat...Op woensdag 23 januari 2002 18:23 schreef Breepee het volgende:
[..]
zie sig van cooolkast...
Go win.98 se, Go cooolkastOp woensdag 23 januari 2002 18:23 schreef Breepee het volgende:
[..]
zie sig van cooolkast...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
altijd handig bij een eventuel toekomstige upgrade van je proc
/mag niet mode
mijn asus geforce 2 ti is te koop
/mag niet mode
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Opzich geen ramp als je je proc dan later eens upgrade heb je uiteindelijk meer plezier van een TI want zo'n kaartje gaat tenslotte wel jaartje of 1,5 mee.