firmware LiteOn 24x10x40 Upgraden

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb even een vraagje hierover dus, jaja kheb gesearched en wel wat gevonden, maar niet specifiek wat ik zocht, dus daarom ff nieuw topic..

Ik heb vanaf vandaag nieuwe brander (LiteOn 24x10x40) Brand als een tierelier hoor :) Maar nu wil de firmware ervoor even updaten, op de site van liteon staan een stuk of 5 updates.. Moet ik nu gelijk degene pakken van de meest recente datum of moet ik ze alle 5 downloaden en achter een volgens installeren?? Ik bedoel dus gewoon, heeft de laatste firmware de updates van de vorigere firmwares inzich.. snappie :D

Verwijderd

Volgens mij heeft de nieuwste firmware update alle functionaliteit van de vorige.

Kijk alleen even of je na deze update nog goed kan branden.
Een vriend van mij kon dat niet meer en heeft toen opnieuw de oude firmware geflasht.

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ah, ik dus die nieuwste firmware gedownload en proberen te installeren, zegt ie: "Warning your drive has already the newest firmware updated" ofzoiets, dus m.a.w. in de fabriek is de laatste firmware er al opgezet... ?

Verwijderd

ff een klein side-vraagje...

waarom zou je je firmware upgraden terwijl hij het goed doet, dit moeet je pas doen als je problemen tegenkomt

Verwijderd

Even een vraagje over die Lite-on 24 speed brander,

kan die denken jullie op volle snelheid branden op een celeron 433@488/256mb ram of moet ik dan echt een snellere pc gaan kopen ?

mijn dank is groot :)

Verwijderd

Anyone ? ;(

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op vrijdag 08 februari 2002 19:24 schreef BAZZA het volgende:
Even een vraagje over die Lite-on 24 speed brander,

kan die denken jullie op volle snelheid branden op een celeron 433@488/256mb ram of moet ik dan echt een snellere pc gaan kopen ?

mijn dank is groot :)
sure, no problem, wel eff dma aanzetten natuurlijk :Y)

Verwijderd

Ik heb zelf de een na laatste update en die heeft dezelfde functionaliteit als de voorgaanden. Alleen natuurlijk mét de verbeteringen.

De allerlaatste die net uit is, verhelpt alleen maar het probleem dat bij het aanzetten van het systeem, i.c.m. bepaalde mobo's spontaan het klpje open gaat...
Pagina: 1