Ik een een keer een command in de console getypt voor de framerate en de ping maar dit blijft de hele tijd rechtsonder in beeld.
hoe krijg ik dit weg???
hoe krijg ik dit weg???
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Neej, neej neej, format c: in dosprompt zet het uit.Op woensdag 23 januari 2002 16:21 schreef RaDKiLL het volgende:
LoL...re-install wasset ja!![]()
neeeeeeeh man, het is een hardwarematig probleem, je moet dat grijze metalen dingetje in het zwarte rondje van je moederbord eruit halen en dan een paar jumpers verzetten.Op woensdag 23 januari 2002 17:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Neej, neej neej, format c: in dosprompt zet het uit.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Zie je dan nog wel je crosshair??Op donderdag 24 januari 2002 13:30 schreef FolkertR het volgende:
Nog effe iets ONtopic...
ik zelf had ook altijd last van de net_graph die over mijn hoeveelheid geld heen zat... met het volgende command heb ik de net_graph in het midden van het scherm gekregen ipv rechts, waardoor je nog WEL je hp en je cash ziet:
net_graphpos 2
kan ook 1 zijn, da weet ik niet zeker meer uit m'n hoofd.
Peace is not simply the absence of war.
Oh!Op donderdag 24 januari 2002 14:23 schreef KroeT
het volgende:
Ja, hij komt midden onderin te staan dan.
Aargh droge opmerkingOp donderdag 24 januari 2002 13:31 schreef DeX het volgende:
[..]
Zie je dan nog wel je crosshair??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq