Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HK]Trekt niveau GoT omlaag

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
HK trekt door heel GoT heen en laat een spoor van onzin achter zich... :|

Overal kom je nu "this topic is gay" en die stomme kat tegen. Doe er ajb is een keer wat aan.

Voorbeeld is o.a.
[topic=389309/1/100]

Maar dit is niet het enige topic, ook in PW worden steeds vaker door dit soort "grappen" het niveau verpest.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit is al 10.000 keer besproken, behandeld, opgekauwd en uitgespuugd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 15:51 schreef Gordijnstok het volgende:
Maar dit is niet het enige topic, ook in PW worden steeds vaker door dit soort "grappen" het niveau verpest.
Uh, het betreffende katplaatje ben ik 1 keer tegengekomen in PW; (ej, gepost door * Nielsz ;) ) Dat was al een compleet offtopic draad(je ;) ) dus dat maakt dan ook niet meer uit.
Verder heb ik er nog niets van gemerkt in PW.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Overal kom je nu "this topic is gay" en die stomme kat tegen. Doe er ajb is een keer wat aan.

Voorbeeld is o.a.
[topic=389309/1/100]

Tja... en W&L verhoogt ten onrechte de HK:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/388285

Heel serieus topic. Redelijk zinloos maar toch wel een leuke inhoud waar tweakers hun wiskunde weer wat omhoog halen...

Ook daar moet dan wat aan gedaan worden >:) W&L sluiten aub want het niveau van de HK wordt anders weer te hoog ;) (dit is natuurlijk een vrachtje onzin van mij)

Maar serieus...

Dat draadje wat je noemt is inderdaad wel een duidelijk voorbeeld. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het veel ben tegengekomen.....

Btw... grappen tussendoor moeten m.i. toch wel kunnen....

Wel zo leuk om behalve de grap ook serieus antwoord te geven en dus inderdaad niet alleen bullshit als 'This topic is...'

maar gein tussendoor maakt het geheel wel wat luchtiger :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:22

Wokschotel

Op 6 wielen

Volkomen mee eens. En daar zou ik ook nog wat aan toe willen voegen: users nemen zelf de moeite niet meer om dingen op te zoeken. Alles moet maar in hapklare brokken worden opgediend, anders is het al snel te moeilijk. Het lijkt wel of elke 16 jarige kleuter met een modem op GoT zit en dit forum beschouwd als privehelpdesk. En aan die instelling heb ik een gruwelijke hekel. En dan beginnen ze ook nog te blaten als je daar commentaar op geeft. Voorbeeld: iemand die vraagt wat een analoge lijn bij KPN kost. Kijk dan gvd zelf even bij www.kpn.com , hoe dom ben je dan als je dat niet snapt? Het is maar een voorbeeldje, maar wat mij betreft wel tekenend voor de situatie op dit moment.

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

je hebt groot gelijk.

:( zonder voor het niveau van Got.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dus als HK weg is, dan gebeuren dit soort dingen niet meer :?

denk juist dat het dan alleen maar erger wordt. Dat hebben we in het verleden ook al gezien na de Kroeg, OF enz.

Je kan wel makkelijk de HK de schuld te geven, maar je moet het bij die users die dat doen zoeken denk ik.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op woensdag 23 januari 2002 16:19 schreef rdgf een stuk tekst
Je hebt wel gelijk, maar dat heeft niet echt te maken met het HK-gebeuren.. 't is meer een algemene trend..

Toen de HK er nog niet was, werden met name SG, maar ook de tech-fora voorzien van onzin.. Dus wat dat betreft zijn we er toch wel op vooruit gegaan!

Maargoed, van mij mag de onzin ook binnen de hk blijven.. Als je dit soort grappen ook in gewone topics tegenkomt heb je natuurlijk kans dat het hele topic tot onzin veranderd..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 23 januari 2002 16:30 schreef Twynn het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar dat heeft niet echt te maken met het HK-gebeuren.. 't is meer een algemene trend..

Toen de HK er nog niet was, werden met name SG, maar ook de tech-fora voorzien van onzin.. Dus wat dat betreft zijn we er toch wel op vooruit gegaan!

Maargoed, van mij mag de onzin ook binnen de hk blijven.. Als je dit soort grappen ook in gewone topics tegenkomt heb je natuurlijk kans dat het hele topic tot onzin veranderd..
Precies, en daar is ten eerste de user voor zichzelf verantwoordelijk, en als dat niet gebeurt de desbetreffende mod om daar iets van te zeggen. Zoals ie dat normaal ook doe met elk andere draadje wat offtopic dreigt te gaan of in onzin verzandt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Exirion
  • Laatst online: 18:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 23 januari 2002 16:19 schreef rdgf het volgende:
Volkomen mee eens. En daar zou ik ook nog wat aan toe willen voegen: users nemen zelf de moeite niet meer om dingen op te zoeken. Alles moet maar in hapklare brokken worden opgediend, anders is het al snel te moeilijk. Het lijkt wel of elke 16 jarige kleuter met een modem op GoT zit en dit forum beschouwd als privehelpdesk. En aan die instelling heb ik een gruwelijke hekel. En dan beginnen ze ook nog te blaten als je daar commentaar op geeft.
Dit roep ik al tijden als user, en ik roep het al sinds ik crewlid ben. Het is gewoon een feit dat er niks aan te doen is. Alles wat je er aan probeert te doen heeft zoveel keerzijden dat de nadelen groter zijn dan het positieve effect.

We zullen er mee moeten leven, maar ik geef onmiddelijk toe dat het een ramp is en dat je je soms op zit te vreten van alle stompzonnigheid van een groot deel van alle users.

Als er een goeie oplossing was geweest dan hadden we die denk ik wel gevonden, maar ik denk dat het niveau van computerend Nederland gewoon zo laag is dat de massale toeloop op GoT daardoor afzakt naar een Computer Idee niveau. Hopelijk blijft er genoeg boeiends over voor de diehards.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het nivo van de 'harde kern' op GOT is niet laag uiteraard, dat is helaas de reden dat veel mensen die o.a. computer idee lezen GOT zien als de grote gratis helpdesk waar al je problemen ff opgelost worden :{

En dan hebben ze zelf meestal nog niet in de gaten hoe dom hun vraag is, en dan openen sommige nog een draadje in LA ook om te vragen waarom hun topic op slot is :X

Als ze LA kunnen vinden tenminste, soms vragen ze het meteen in het forum waar ze begonnen :X

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Ik denk nie zozeer dat het alleen door de HK komt.
Tja, die rages waaien over uit de Hk natuurlijk.

Maar het is de user zelf die dat post en blijkbaar zijn er users die zich niet kunnen inhouden en meteen met dat soort geintjes gaan strooien en blijkbaar verder niks te melden hebben in dat topic. Als een topic nergens over gaat/vaag is of na een tijdje afgedwaald is, dan is het zo'n probleem niet IMHO.

Hier overigens wel een 'nuttiger' (min of meer on-topic)gebruik van Bobby the kitten ;)):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11991349#11991349

• IceStorm
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah, sorry, dat topic had ik nog niet gezien.

Dat zijn bij deze 4x een waarschuwing.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:22

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 23 januari 2002 16:30 schreef Twynn het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had in in het topic over het niveau moeten plaatsen. Vaudje, maar ik wilde even mijn ei kwijt. Zal in het vervolg het goede topic opzoeken :)

Maar het heeft wel raakvlakken: door het niveau van nieuwe gebruikers die blijkbaar de HK als hoofddoel zien hier krijg irriteer je andere gebruikers, en die kunnen dan weglopen. Resultaat: nieuwe gebruikers voegen niets toe, en oude gebruikers zijn weg. Lijkt me niet de bedoeling.

De islam kan uw vrijheid schaden

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 23 januari 2002 17:45 schreef IceStorm het volgende:
Bah, sorry, dat topic had ik nog niet gezien.

Dat zijn bij deze 4x een waarschuwing.
:?

Edit: nevermind.. zie al waar ie het over heeft :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wrom was de HK er ook alweer? :?

Juist. :)

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Door heel LA kom je tegenwoordig topics tegen als "het niveau gaat omlaag", "het niveau", blaat blaat blaat!

Ik heb nou wel gehad met dat soort topics! :+

Codedivision | Freedom Internet

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Op woensdag 23 januari 2002 18:39 schreef pc-reactive het volgende:
Door heel LA kom je tegenwoordig topics tegen als "het niveau gaat omlaag", "het niveau", blaat blaat blaat!

Ik heb nou wel gehad met dat soort topics! :+
helemaal mee eens , buiten het feit om dat als je dit soort dingen niet wilt meemaken en je alleen verder wilt met de "die hard " moet je niet komen :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het wordt altijd beweerd dat het vroeger beter was... Ik moet toegeven dat dit soort threads me niet echt heel veel doen meer...

Zelfs op behoorlijk kleine fora hebben ze exact dezelfde problemen... En grapjes tussendoor moeten kunnen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48
Idd, grapjes moeten kunnen. Maar ik denk dat er veel users zijn die hier zo snel mogelijk hun aantal posts willen hebben die hun dan toegang tot de HK verschaft en dan komt er natuurlijk heel wat crap in de techfora.

https://fgheysels.github.io/

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:41 ]

Verwijderd

Voorbeeld is o.a.
[topic=389309]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel grappig vind. :)

• PCR
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

UTFS! >:)

Er zijn al 1001 topics hiervan voorbij gekomen!!!!!!

Slotjuuhhh

heb ik nog nooit gezegd, dus dit betekent heel wat ;)

Codedivision | Freedom Internet

Verwijderd

Niet spotten met DE kat 8-)

Afbeeldingslocatie: http://camels.8k.com/irritant.jpg

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 22:46 schreef Shaggy16 het volgende:

[afbeelding]
Stefan de Katten Ne*ker >:)

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Als je dan ook zo'n post tegenkomt
ik hoef nog niet echt te relaxen
want ik kom net binnen in de huiskamer YES YES YES
ik ben er lalalalalalalalalalalala
je zou bijna denken dat ik al dronken en stoned
van blijdschap ben
oftewel ik mag sinds 32 min de huiskamer beklatten
Tja.... :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Niet zozeer de HK trekt het niveau omlaag maar de bekendheid van Tweakers, ik heb me ook heel lang gefocused op de invloed van de hk op de rest van het forum, maar er komen nou eenmaal heel veel mensen, en niet alleen meer de echte diehards die serieus gaan overclocken etc...

Maar misschien kunnen we er wel naar kijken hoe we het 'beperken van rages tot de hk' kunnen doortrekken in de richtlijnen.
Want het is idd niet echt de bedoeling om onzinnige replies te doen in een serieus topic op techfora, alhoewel technische gerelateerde zaken geen humor mogen uitsluiten lijkt me (in die zin, humor mag natuurlijk wel, maar onzinnig moet het niet worden)

Trouwens, dat poessie is heel liev :*
(Laat dit geen uitlokkertje zijn om hem dan maar meteen mazaal te posten, want dan is ie niet meer zo liev |:( )

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Op woensdag 23 januari 2002 16:19 schreef rdgf het volgende:
Volkomen mee eens. En daar zou ik ook nog wat aan toe willen voegen: users nemen zelf de moeite niet meer om dingen op te zoeken. Alles moet maar in hapklare brokken worden opgediend, anders is het al snel te moeilijk. Het lijkt wel of elke 16 jarige kleuter met een modem op GoT zit en dit forum beschouwd als privehelpdesk. En aan die instelling heb ik een gruwelijke hekel. En dan beginnen ze ook nog te blaten als je daar commentaar op geeft. Voorbeeld: iemand die vraagt wat een analoge lijn bij KPN kost. Kijk dan gvd zelf even bij www.kpn.com , hoe dom ben je dan als je dat niet snapt? Het is maar een voorbeeldje, maar wat mij betreft wel tekenend voor de situatie op dit moment.
Idd, en dit valt me steeds vaker op, zelfs een actie met de zoekmachine wordt als te veel beschouwd, dan post ik het wel op Got, search :?

En nog meer van dat soort ongein, maar het enige lullige is, is dat we er nix aan kunnen doen, je kunt het forum niet dicht gooien met de mededeling we zijn vol :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik een computerprobleem heb, probeer ik het nog altijd eerst zelf op te lossen: daar leer je van.

Dus alle hardware eruit behalve videokaart en dan je geheugen checken, een voor 1 kaartjes erbij in en zien wanneer het fout gaat. Dan drivers e.d. updaten van de kaart in kwestie en lekker PCI-sloten wisselen.

Tegenwoordig zie je een blauw scherm en post je op GoT "Help! Mijn PC doet raar" |:(

Soms denk ik dat de technische dienst van Vobis ons gebruikt bij het oplossen van de problemen van hun klanten |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 24 januari 2002 11:47 schreef Grrrrrene het volgende:
Tegenwoordig zie je een blauw scherm en post je op GoT "Help! Mijn PC doet raar" |:(

Soms denk ik dat de technische dienst van Vobis ons gebruikt bij het oplossen van de problemen van hun klanten |:(
Whahahaha...niet te geloven dit... :D
Wat je nu ook nog wel eens ziet/zag is dat er maar iets hoeft te zijn en ze denken al direkt aan een virus |:(

• Twynn
Op donderdag 24 januari 2002 11:47 schreef Grrrrrene het volgende:
Als ik een computerprobleem heb, probeer ik het nog altijd eerst zelf op te lossen: daar leer je van.
Dat geld voor jou wel, en voor een aantal anderen ook.. Maar helaas niet voor het grootste deel van de bezoekers.. En op een of andere manier krijg je dat ook niet aangeleerd. En bovendien komen er iedere keer weer nieuwe members bij die die instelling hebben..

Mjah.. Klopt wel.. Maar ik denk dat het ook een probleem is dat ze uiteindelijk nog wel hun zin krijgen.. Er zijn altijd wel mensen die hun vragen beantwoorden (voordat er eventueel een slot opkomt). Ze zien het dus niet alleen als helpdesk, uiteindelijk is het dat ook, ook al is het niet de bedoeling. (Ok, er zijn inderdaad topics die zo overduidelijk zijn dat ze geen antwoord krijgen).

Helaas weet ik ook geen echte oplossing voor het probleem. Bij harde moderatie krijg je veel klachten/opmerkingen, en het is voor de huidige mods nou ook niet echt motiverend.

Verwijderd

[afbeelding]
sorry dit is echt het toppunt van achterlijkheid, zelfs in een topic over het niveau omlaag halen doormiddel van dat soort dingen, komt er iemand met zo'n achterlijke reactie.

Reageer gewoon niet als je niks zinnigs te zeggen hebt...

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik van mening dat de sfeer in HK duidelijk minder wordt, teveel pure onzin (ja, ik weet dat ik het zelf ook af en toe doe ;)). Ook vindt ik de algehele sfeer te zakelijk allemaal.

Kreten als 'UTFS' en 'RTFM' komen mij onderhand de strot uit. Met dit soort kreten hoeft heel GoT niet te bestaan, want met een paar zoekacties op Google en in nieuwsgroepen kom je er ook.

Nu ook met Flickr account

• Exirion
  • Laatst online: 18:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 24 januari 2002 14:46 schreef SanderHovestad het volgende:
Met dit soort kreten hoeft heel GoT niet te bestaan, want met een paar zoekacties op Google en in nieuwsgroepen kom je er ook.
Nou, doe dat dan? En bewaar de echt interessante dingen voor GoT. Dat is nu precies wat we bedoelen met 'een hoger niveau'. Alle triviale meuk kan voorkomen worden als mensen eens wat minder lui worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op donderdag 24 januari 2002 15:59 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nou, doe dat dan? En bewaar de echt interessante dingen voor GoT. Dat is nu precies wat we bedoelen met 'een hoger niveau'. Alle triviale meuk kan voorkomen worden als mensen eens wat minder lui worden.
* Wacky start zeer zelden een topic in de techfora, so dont blame me.

./edit:
Ik post ook zelden in tech fora, ben meer een lezer :)

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik denk dat men nu wat laat is met het sluiten van de HK, dan had de kroeg/of het onzinforum gewoon niet moeten komen..

Er zitten nu zoveel mensen in de HK dat het een soort verslaving is geworden

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:52 schreef Timpie2000 het volgende:

Er zitten nu zoveel mensen in de HK dat het een soort verslaving is geworden
Neuh, ze komen eruit zonder om te schakelen naar normaal niveau.
Dat is het probleem.

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Helaas, ik denk dat alleen het sluiten van de HK zal zorgen voor een hoger niveau op GoT. Teveel mensen denken dat HK-posts ook in techposts mogen ;(

• Twynn
Op donderdag 24 januari 2002 16:56 schreef SanderHovestad het volgende:
Helaas, ik denk dat alleen het sluiten van de HK zal zorgen voor een hoger niveau op GoT. Teveel mensen denken dat HK-posts ook in techposts mogen ;(
Het verleden heeft uitgewezen dat dat niet zo is..
Na sluiting van de kroeg verschenen de HK-posts nog meer in de techfora (maar voor SG was het nog erger!)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:56 schreef SanderHovestad het volgende:
Teveel onzin buiten de HK bestraffen met een HK-ban.

Helaas moet zo'n straf ook eerst 3 keer worden uitgevoerd voordat men het gaat snappen.

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390658

Hier nog zon dom topic. En die 'This thread is gay' plaatjes komen mij ook al m'n strot uit :(

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:05 schreef SanderHovestad het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390658

Hier nog zon dom topic. En die 'This thread is gay' plaatjes komen mij ook al m'n strot uit :(
Dat is in de HK. Daar hoef je niet te komen als je niet wilt (is me weleens verteld ;))

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:03 schreef Twynn het volgende:

[..]

Het verleden heeft uitgewezen dat dat niet zo is..
Na sluiting van de kroeg verschenen de HK-posts nog meer in de techfora (maar voor SG was het nog erger!)
dan gewoon harder optreden; als er een verzieker is die wil praten over de kleur van zijn opgezwollen plassertje dan gewoon ban + verwijzing naar fok

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

HK is wel een forum wat imho meer onzin op GoT heeft gebracht. HK is leuk, maar niet voor 100% crap en onzinnige rommel.

Hier nog eentje:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390576

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op donderdag 24 januari 2002 17:07 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Dat is in de HK. Daar hoef je niet te komen als je niet wilt (is me weleens verteld ;))
Lees topic titel, het gaat over de HK :)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:11 schreef SanderHovestad het volgende:

Lees topic titel, het gaat over de HK :)
Ja dat klopt, maar ik bedoel dat onzin in de HK me niet meer kan boeien aangezien ik er nooit kom.

Ik bedoel alleen dat het gebruiken van de rest van het forum als extensie van de HK goed bestraft moet worden.

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Met mijn HK topics als voorbeeld wilde ik even aangeven hoe bedroevend laag het niveau daar is ...

En dat nivo verspreid zich nu dus langzaam aan over heel GoT. Zie ook hier

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:16 schreef SanderHovestad het volgende:
Met mijn HK topics als voorbeeld wilde ik even aangeven hoe bedroevend laag het niveau daar is ...

En dat nivo verspreid zich nu dus langzaam aan over heel GoT. Zie ook hier
Ah, ok, dan zijn we het eens (denk ik) :)

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op donderdag 24 januari 2002 17:19 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ah, ok, dan zijn we het eens (denk ik) :)
:7

(Cheatah: je google link in je sig is fout ;))

Verwijderd

[afbeelding]
Hebbie je broertje nou al een flinke opdonder gegeven :D

• Captain Pervert
  • Laatst online: 25-11 11:14
Hey, het is niet de HK hoor. Zoals Llewella al zei, het is de bekendheid van GoT en t.net. In een grijs verleden hadden we een Onzinforum, daar was het leuk, daar was het gezellig (okay, tot op een zeker moment...)

Waarom kon het toen wel, en nu niet meer? Tsjaaaa. Meer mensen, andere mensen, verkeerde mensen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• whoami
De bekendheid van GoT heeft misschien ook wel te maken met de huiskamer. Ik denk dat er veel users zijn die hier, eens ze access hebben tot de HK, enkel nog maar lezen en postn in de HK en niet in de techfora. (SG, LA, SP, NSTF beschouw ik niet als tech-fora).
Als de HK gesloten zou worden, zullen er heel wat users die het niveau naar beneden halen afhaken denk ik.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 13:09 schreef whoami het volgende:
De bekendheid van GoT heeft misschien ook wel te maken met de huiskamer. Ik denk dat er veel users zijn die hier, eens ze access hebben tot de HK, enkel nog maar lezen en postn in de HK en niet in de techfora. (SG, LA, SP, NSTF beschouw ik niet als tech-fora).
Als de HK gesloten zou worden, zullen er heel wat users die het niveau naar beneden halen afhaken denk ik.
Ik denk dat die dan de andere fora met onzin gaan bestoken... Dat is namelijk al eerder gebeurd na het sluiten van de got-kroeg.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 13:10 schreef Buzzman het volgende:
Ik denk dat die dan de andere fora met onzin gaan bestoken... Dat is namelijk al eerder gebeurd na het sluiten van de got-kroeg.
Hup! ban doei dan toch ??

• whoami
Op zondag 27 januari 2002 13:10 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Of er moet dan maar voor gezorgd worden dat je pas de HK in kan als je ook nog in de tech-fora blijft posten. Dit kan bepaald worden door het totaal aantal posts en het aantal posts in de HK. Bv, het aantal posts in de HK mag maar 20% zijn van het totale aantal posts. Eens je over die limiet zit, mag de HK niet meer in.
Als er dan gasten zijn die de tech-fora komen spoilen met onzin-posts omdat ze niet aan hun ratio zitten, dan geef je ze een HK ban ofzo.

Pagina: 1