zijn er nog mensen die ook nog star wars rebellion spelen. ik vind het wel een gaaf spel alleen vin dik niet dat de death star zijn prijs waard is. de mijn werd gemold door 3 a-wings 3 x-wings ik had in die vloot een death star en 24 interceptors.
rebellion ? 
Neem Rogue Squadron !!! Ziet er leuker uit en veel meer vrijheid !
Neem Rogue Squadron !!! Ziet er leuker uit en veel meer vrijheid !
dikzak
rogue squadron iz ook wel leuk maar ik vind rebellion ondanks het al 4 jaar oud is toch nog wel gaaf. veel uitgebreider enzo. en hoe zit dat dan met rogue leader. wanneer komt die uit
Verwijderd
Rogue Squadron vergelijken met Rebellion? Da's Quake vergelijken met Civilization, ofwel appels met peren. De enige overeenkomst is dat het allebei Star Wars is. Wat nog enigszins in de buurt van Rebellion komt, is Galactic Battlegrounds (al is dat dan Age of Empires vergelijken met Civilization). Die speel ik nu erg fanatiek.
Anyways, ik speel Rebellion eigenlijk niet meer, ik vond dat de gameplay grondig te lijden had onder de onhandige interface.
Rogue Leader (Rogue Squadron 2) is al uit in de VS, en is een launch-titel die hier dus tegelijk uitkomt met Nintendo's Gamecube. Op dit moment is het een Gamecube-only spel, maar LucasArts kennende gaat het nog wel op meerdere platformen verschijnen (net zoals Starfighter, Battle for Naboo, Shadows of the Empire en Rogue Squadron).
Anyways, ik speel Rebellion eigenlijk niet meer, ik vond dat de gameplay grondig te lijden had onder de onhandige interface.
Rogue Leader (Rogue Squadron 2) is al uit in de VS, en is een launch-titel die hier dus tegelijk uitkomt met Nintendo's Gamecube. Op dit moment is het een Gamecube-only spel, maar LucasArts kennende gaat het nog wel op meerdere platformen verschijnen (net zoals Starfighter, Battle for Naboo, Shadows of the Empire en Rogue Squadron).
Verwijderd
Wat lul je nou, da's een review van de PS2-versie, en die is er al een maand of wat (als het geen jaar is). PC-versie is net gold gegaan. Ik heb de Xbox-versie, het is een aardig spelletje, maar geef mij toch maar Rogue (al is het alleen maar omdat X-wings gaver zijn dan Naboo Starfighters, IMHO).
Hijs net gereleased voor de pc ! Fok die X-box en ps2 zooiOp woensdag 23 januari 2002 16:58 schreef RefriedNoodle het volgende:
Wat lul je nou, da's een review van de PS2-versie, en die is er al een maand of wat (als het geen jaar is). PC-versie is net gold gegaan. Ik heb de Xbox-versie, het is een aardig spelletje, maar geef mij toch maar Rogue (al is het alleen maar omdat X-wings gaver zijn dan Naboo Starfighters, IMHO).
Verwijderd
Maar zonder multiplayer! Heheh.Op woensdag 23 januari 2002 17:00 schreef Wimo. het volgende:
Hijs net gereleased voor de pc ! Fok die X-box en ps2 zooi
Ik heb het een hele tijd gespeeld. Maar na een tijdje word het saai. Als je eenmaal een goede begin tactiek hebt win je altijd van de computer.
Online heb ik het nog niet gespeeld. Maar lijkt me een beetje langdradig.
Het heeft trouwens wel even geduurd voordat ik het snapte. Ik begon eerst zonder manual blij aan de game maar ben na 3 minuten toch maar met manual begonnen
Online heb ik het nog niet gespeeld. Maar lijkt me een beetje langdradig.
Het heeft trouwens wel even geduurd voordat ik het snapte. Ik begon eerst zonder manual blij aan de game maar ben na 3 minuten toch maar met manual begonnen
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Multipleeer sux tochOp woensdag 23 januari 2002 17:32 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Maar zonder multiplayer! Heheh.
Pagina: 1