Ik heb nu een kast die 40cm diep is maar dit vind ik te weinig, het is af en toe proppen om een hdd in te bouwen en alle kabels liggen in de weg.
Dus ik ben op zoek naar een ander kast die wat dieper is en betaalbaar is. die alu case van Lianli van 700 piek vind ik wat veel.
Het gaat mij voornamelijk om de functionaliteit, zeker omdat ik nu met een systeem zit dat in een oude ATkast is gebouwd.
De eisen:
kast moet min 60cm diep zijn
geen server kast
Midi of Big tower (4 5.25" bays of meer)
geen design diskette ding (gewoon dat de diskdrive gewoon bruikbaar is zonder dat deze achter een frontje oid zit).
plaats voor 2 voedingen(vergeet dit maar) en de nodige koelers
niet duurder dan 150 Euro.
gewoon schroeven, houd niet zo van klik dingen.
iemand misschien een idee?
Mijn oude kasten vallen zo'n beetje uit elkaar doordat de nodige hardware er in en uit gehaald is en dat is niet echt fijn.
Dus ik ben op zoek naar een ander kast die wat dieper is en betaalbaar is. die alu case van Lianli van 700 piek vind ik wat veel.
Het gaat mij voornamelijk om de functionaliteit, zeker omdat ik nu met een systeem zit dat in een oude ATkast is gebouwd.
De eisen:
kast moet min 60cm diep zijn
geen server kast
Midi of Big tower (4 5.25" bays of meer)
geen design diskette ding (gewoon dat de diskdrive gewoon bruikbaar is zonder dat deze achter een frontje oid zit).
plaats voor 2 voedingen(vergeet dit maar) en de nodige koelers
niet duurder dan 150 Euro.
gewoon schroeven, houd niet zo van klik dingen.
iemand misschien een idee?
Mijn oude kasten vallen zo'n beetje uit elkaar doordat de nodige hardware er in en uit gehaald is en dat is niet echt fijn.