Alternatief Chello?

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, na over te zijn gezet van quicknet naar uiteindelijk Chello is vanochtend bij een vriendin van me ineens het abonnement opgezegd. Toen ze 3 weken geleden belde bleek dat ze niet eens een abonnement had, zou opgestuurd worden...niet dus en nu is ze afgesloten...zijn er goede 'snelle' vergelijkbare alternatieven? En zijn er mensen die zoiets dergeleijks hebben meegemaakt?

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

- Cistron (kabel)
- @home (kabel)
- MxStream(ADSL)

in welke buurt zit je, is wel handig om ervaringen over snelheden te kunne uitwisselen anders wordt dit een beetje een kansloos topic.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Walkman
  • Niet online
BTW, het was kabel en snelheden waren goed, was het niet dat ie met grote regelmaat disconnecte....hoe zijn de hierboven genoemde alternatieven? Het is voor centrum rotterdam...

Verwijderd

Cistron (kabel)
Ik dacht alleen ADSL :?

@home lijkt mij niet mogelijk, aangezien ze daar al Chello hebben.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42
Als Chello op de kabel zit dan zijn ze de enige. Het enige alternatief is ADSL via de telefoonlijn, dit is lang niet overal beschikbaar, doe ns bij mxstream en bbned een postcodecheck, ook de afstand tot de telefooncentrale kan te lang zijn. Als de snelheid van Chello goed was zal je bij ADSL voor dezelfde snelheid meer moeten betalen, je verbinding is wel stabieler/minder storing als je een goeie provider kiest.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op woensdag 23 januari 2002 15:35 schreef Walkman het volgende:
hierboven genoemde alternatieven?
hangt erg af van je omgeving. Cistron komt als beste kabelboer uit de bus. Maar vorode tweede keer: welke regio zit je.

zoek anders zelf ff op die bovengenoemde namen met de search en de ervaringen komen vanzelf boven drijven.

• Walkman
  • Niet online
Het is voor hartje centrum...maar hoeveel ben je dan per maand voor ADSL kwijt (want dat is dus het alternatief), ADSL ken ik persoonlijk niet...heb je daar nog telefoonkosten of iets?

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Op woensdag 23 januari 2002 15:45 schreef Walkman het volgende:
Het is voor hartje centrum...
hartje centrum wat, Amsterdam, Midden Nederland, Luttjebroek. :z |:(

check ff de verschillende ADSL aanbieders (KPN,Zonnet,mxstream.nl,Planet etc.) en je hebt de exacte prijzen. ADSL is net zoals kabel, vaste prijs en always-on alleen gaat het over je telefoonlijn (je kan echter nog wel gewoon een ouderwets tel.gesprek over diezelfde lijn voeren) ipv RTV-kabel.

doe zelf dus ff wat explorerernd werk op de verschillende ADSL-aanbieders sites of de sites van Cistron of @home er is zat over te vinden..............

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op woensdag 23 januari 2002 15:59 schreef aardbeix15 het volgende:

hartje centrum wat, Amsterdam, Midden Nederland, Luttjebroek. :z |:(
Rotterdam dus, dat zegt hij. Lutjebroek spel je trouwens met één t.

Ik zit ook in Rotterdam en als je iets anders wilt, kun je zowel Mxstream als BBNed krijgen voor ADSL. Maar ik heb zelf kabel en op zich bevalt me dat zo slecht nog niet.

• Walkman
  • Niet online
Maar dus kabel via Chello neem ik aan? Ik zal wel binnenkort al die sites langsgaan.....

Verwijderd

Neem lekker MXstream :)

MXstream jaagt haar klanten weg met haar prijsverhogingen en Chello probeert ze aan te trekken.

Dan doe jij toch heel slim het omgekeerde.....bij Chello zal het namelijk drukker worden, terwijl het bij MXstream rustiger wordt >:) wat wil je nog meer...?

• Walkman
  • Niet online
Maar ja, chello is gewoon slecht wat betreft service en support en daar heb je op een gegeven moment genoeg van. Afspraken die niet nagekomen worden, contracten die je niet krijgt, afsluiten zonder melding....stelletje amateurs....
Gewoon dus een alternatief proberen te vinden die niet al te duur is....
Pagina: 1