Kabelsplitter en versterker in 1

Pagina: 1
Acties:

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51
Heya all,

het kaste wat bij ons radio/tv splitst in radio/tv/internet is een beetje stuk. En om de storing van de televisie gelijk mee te pakken, zijn we dus op zoek naar een kastje die die 2 dingen combineerd.

Bestaat zo'n kastje, en waar kan ik die kopen?

Mocht die niet bestaan waar koop ik dan een normale splitter voor radio/tv in radio/tv/internet? Bij de bouwmarkt hiero hadden ze dat niet namelijk.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die dingen kun je bij de Gamma zelfs nog kopen.
Dat is een signaalversterker met 4 uitgangen.
Voila, een versterker en splitter in1. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51
Hoe zit dat dan met de internet kabel.
Is dat een soort combinatie van tv/radio, of is dat gewoon tv, of gewoon radio.

Maw, als ik geen televisie en radio zou hebben, zou ik dan de kabel naar mijn kabelmodem ook rechstreeks in de televisie ingang mogen drukken?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op woensdag 23 januari 2002 15:20 schreef Super Snackman het volgende:
Hoe zit dat dan met de internet kabel.
Is dat een soort combinatie van tv/radio, of is dat gewoon tv, of gewoon radio.

Maw, als ik geen televisie en radio zou hebben, zou ik dan de kabel naar mijn kabelmodem ook rechstreeks in de televisie ingang mogen drukken?
Pas wanneer je geabboneerd bent op kabeltelevisie kun je pas tv kijken en/of radio via de kabel beluisteren.
Als je kabelinternet hebt dan heb je niet meteen televisie.

Dit weet ik niet zeker, kijk anders voor de zekerheid even op de site van een kabelaar.
Daar staat meer info dan de tweakers jou kunnen vertellen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 15:14 schreef Super Snackman het volgende:
het kaste wat bij ons radio/tv splitst in radio/tv/internet is een beetje stuk. En om de storing van de televisie gelijk mee te pakken, zijn we dus op zoek naar een kastje die die 2 dingen combineerd.
Die kastjes bestaan inderdaad, Casema gebruikt ze. Maar dat kastje is waarschijnlijk eigendom van je kabelmij (welke is dat) en dus zullen die hem ook moeten vervangen (of is het je eigen schuld dattie stuk is?)

Mocht die niet bestaan waar koop ik dan een normale splitter voor radio/tv in radio/tv/internet? Bij de bouwmarkt hiero hadden ze dat niet namelijk.
Ja, bestaat dus, waar je hem kan kopen weet ik niet, maar de betere R/TV zaak moet ze wel kunnen bestellen denk ik.

Koop dit soort spullen (ook coax + connectors) niet bij de bouwmarkt: da's echt rommel.

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 20:02
Op woensdag 23 januari 2002 15:14 schreef Super Snackman het volgende:

Ben bang dat je FF naar een RTV/Onderdelen winkeltje moet om een Splitter met retour-signaal ingang aan te schaffen.

De gewone splitter/versterkers zullen niet werken omdat de Internet-Coax hiermee geen retourband signaal terug kan sturen. Voor meer detail
http://www.telec.nl/cat/Antennemat%20691-702.pdf

Reken op ca. 50-100 Eurootjes.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Pagina: 1