Ik speelde dus met me broertje een netwerk game. Ik had ingestelt dat we begonnen bij de eerste age en konden eindigen bij de laatste age (nano age). Nu zaten we dus na een tijdje allebei in age 6 (middle age) en me broertje kon na een tijdje naar age 7 (renaissance) maar ik niet, zelfs toen ik heel lang wachtte (ca een uur) nog niet terwijl ik toch minstens 3 van alle gebouwen had (behalve de wonders dan) en dik genoeg resources. Ik zag de button dus nog niet eens staan, het was dus niet zo dat ik het niet kon betalen ofzo. Ik snapte er echt niks van! Het probleem is dus ook dat je niet kan zien wat er nodig is voor de volgende age. Weet iemand misschien of ik specifieks moet doen om naar de 7e age te kunnen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
heb je dan ook al je units geupgraded. En volgens mij moet je ook een fortess bouwen.
ik heb alle gebouwen, dus ook een fortress en ik heb ook alle units geupgradeOp woensdag 23 januari 2002 15:14 schreef hutmannetje het volgende:
heb je dan ook al je units geupgraded. En volgens mij moet je ook een fortess bouwen.
Verwijderd
Je moet alle nieuwe gebouwen bouwen, + een nieuwe settlement per epoch en die upgraden naar town centers. Zonder die settlement kan je lang wachten :)Er was trouwens niet al te lang geleden ook al een topic met dezelfde vraag, daar staan ook veel antwoorden in 
edit: gevonden
[topic=370396/1/50]
edit: gevonden
[topic=370396/1/50]
Verwijderd
Settlements upgraden werkt niet, je moet gewoon meerdere settlements bouwen. 1 is soms niet voldoende, dan moet je er gewoon meerdere bouwen. Die dingen kosten toch geen fuk en je kan ze bouwen waar je wil =]
bouw gewoon al onder tussen een stuk of 7 settlesments, maar er een stuk of 5 een towncenter/capitol. klaar is kees heb je voor de rest van het spel genoeg
Pagina: 1