Toon posts:

kinderen slaan mag?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mag je je kinderen slaan?

Ik vind van niet, wel mag er een opvoedend tikje gegeven worden. Ik denk dat als je kinderen (hard) slaat deze later omgangsproblemen kunnen krijgen. Ook zullen zij hun kinderen gaan slaan. Een opvoedend tikje (draai om de oren of een tikje op de kont) moet kunnen als een kind echt vervelend is en je de bloed onder de nagels vandaan haalt. Maar echt hard slaan is uit den boze!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 21:31

bonzz.netninja

Niente baffi

ja, ben ik het mee eens. Je mag ze best een keer een tik geven, maar je mag nooit echt boos zijn op zo'n moment, maar doen alsof, zodat je jezelf nog wel in de hand hebt zeg maar

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

[topic=285531/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm niet gezien :Z dan maar een ander onderwerp

Verwijderd

Ik vind van wel, maar dan moet je ook consequent zijn. Wel slaan als ze iets doen wat niet mag, dan moet je de volgende keer weer slaan, zodat ze weten waar ze aan toezijn.
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ze een dwarse femur fractuur schopt...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 23 januari 2002 15:15 schreef flierefluiter het volgende:
hmmm niet gezien :Z dan maar een ander onderwerp
:? Ben je topic-geil ofzo?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Deze kan dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.