Cogito Ergo Credo
En die halogeen flexline-gevallen dan? (metalen strip waar de lampjes aan gemonteerd worden) Die verkopen de bouwmarkten ook...Op woensdag 23 januari 2002 14:50 schreef jopiek het volgende:
Ik ben voor m'n kamertje op zoek naar een aardige plafond verlichting, nu hangt er een bolletje aan twee draadjes...
Ik dacht in eerste instantie aan staalkabel met halogeenlampjes erop maar die van de gamma en zo hebben van die joekels van steunen en bij conrad zijn ze nergens meer te bekennen, iemand een ander idee???
* WFvN vindt die errug tof en heeft er dan ook 2 van 2,5 meter en elk 5 lampjes op de benedenverdieping: 1 in de woonkamer en 1 in het keukengedeelte
Verwijderd
bij ikea kosten die dingen echt nix geeltje ofzo voor de hele set en geen joekels van steunen gewoon dunne stalen pootjes met een lampje ertussen aan twee draden.
En ja ze hangen bij mij thuis
ziet er idd leuk uit... goeie keus om hier ff te posten (nu nog even naar ikea)Op woensdag 23 januari 2002 16:23 schreef bluh het volgende:
bij ikea kosten die dingen echt nix geeltje ofzo voor de hele set en geen joekels van steunen gewoon dunne stalen pootjes met een lampje ertussen aan twee draden.
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
halogeenlampjes zijn wel mooi 
ik heb het op mijn kamer.
bij mij zit het in het plafon zitten, het was er meteen bij het bouwen ingezet, en in 2 verschillende groepen, zodat je ook wat zweer kan maken.
ik heb het op mijn kamer.
bij mij zit het in het plafon zitten, het was er meteen bij het bouwen ingezet, en in 2 verschillende groepen, zodat je ook wat zweer kan maken.
In HK hebben ze altijd van die verlaagde stukken plafond waar dan licht uit de hoeken stromen, zien er echt heel mooi uit. Vooral als de verlaagde gedeeltes mooie golvende bewegingen maken en de lichten van kleur kunnen veranderen
even schetsje
even schetsje
code:
1
2
3
| _________________________________plafond_____________________ lichtbron | | lichtbron _______verlaagdplafond_____| |________verlaagdplafond__ |
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
neem een plafoniere! in de aanbieding bij de Gamma
Yep gister gekocht Fl 25,-Op woensdag 23 januari 2002 16:23 schreef bluh het volgende:
En de officiele zweedse ikea naam is "Sansa"
Ik ga ze nu ophangen
Prijzen ze bij de Ikea de lampen nog in guldens?? Handig, ik kan niet aan de Euro wennen dus voor mij roelt vanaf nu de Ikea (en de Gamma)Op donderdag 24 januari 2002 22:43 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Yep gister gekocht Fl 25,-
En de officiele zweedse ikea naam is "Sansa"
Ik ga ze nu ophangen
Nee hoor valt wel mee, volgens het prijskaartje waren ze € 11,34 Fl 25,-Op vrijdag 25 januari 2002 08:40 schreef shakkie het volgende:
[..]
Prijzen ze bij de Ikea de lampen nog in guldens?? Handig, ik kan niet aan de Euro wennen dus voor mij roelt vanaf nu de Ikea (en de Gamma)
Je zult er toch aan moeten wennen
Verwijderd
Dat ruleerd zekers.. kep heel mijn muur ermee vol gekliederd...Op vrijdag 25 januari 2002 23:29 schreef Sabbie het volgende:
Wat dacht je van Glow in the dark... zelf gemaakte figuurtjes?
Verwijderd
Het enige nadeel van de setjes bij IKEA enz is dat de draden een plastic laagje eromheen hebben. Als je eens gaat kijken in enkele "dure" winkels dan kun je zien dat je hele leuke dingen kunt doen met contragewichtjes maar dan moet je wel kabels zonder plastic hebben. Kun je daar trouwens per meter kopen
Pagina: 1