Toon posts:

Epox bordje in combinatie met een P4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat als ik in de search zoek naar "EPOX" moederborden,
er alleen maar vragen zijn over een epox in combinatie met een athlon of andere AMD processor, loopt een P4 in combinatie met een Epox bordje dan zo stabiel en zonder problemen of zit er iets anders achter ? , ik ben namenlijk ook opzoek naar een goed overclockbaar bordje dat tegelijkertijd ook nog aardig stabiel blijft.
uiteraard zal hier dan ook nog een P4 of iets dergelijks op komen te zitten ,
kortweg m'n keuze is gevallen op de epox EP-4T2A3 en aangezien ik hier bij GoT
niet zoveel denderens over dit bordje vond verwonderd me dat een beetje ,
dus wie heeft er positieve ervaringen met epox in combinatie met een p4............BVD *D ?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op woensdag 23 januari 2002 14:48 schreef Smokehead het volgende:
.....uiteraard zal hier dan ook nog een P4 of iets dergelijks op komen te zitten ,
iets dergelijks? er KAN alleen maar een p4 op :)

ik ken het bordje persoonlijk ook niet, maar als je voor stabiel gaat, dan moet je een asus nemen (zie sig), komt altijd als 1 van de besten uit de tests

overigens is het wel een bordje waar RIMM op moet, (rambus geheugen dus) dit is wat duurder als 'normaal' geheugen (sdram/ddr)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Rambus is een Must-have , als je een mobo met SDram voor een P4 zou gebruiken lijd dat tot een performance verlies en dat zie ik niet echt zitten ;)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
p4t-e dus (met rambus)

case closed.... :)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

voor de mensen met wat minder geld, neem een ECS mobo met DDR geheugen, loopt lekker bij mij

Verwijderd

Enne collega alles top, wil je ook een p4 aanschaff, ik zou ook een mooi asus mobo kope met rambus en misschien met ata133 ofwat, maarja heb je die s478-s423 converter al gezien???

goog luck

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 05:28 schreef stek het volgende:
heb je die s478-s423 converter al gezien???
Nee , maar das mischien een goed idee voor als jij ooit een nieuw
S478 CPU wilt aanschaffen dan hoef je geen nieuw mobotje te kopen
of je moet al zo de schijt krijgen van je MSI i850 maar das 'n ander verhaal Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sinister/pics/Angry.gif
Pagina: 1