Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Verwijderd
Asus, Abit... ik noem zo maar wat, maar wel goed...
Ik heb er van allebei 1 en geen klagen
Ik heb er van allebei 1 en geen klagen
Wat voor CPU komt erop? Een P3 ja, maar een coppermine of een tualatin?
Voor de coppermine is een CUSL2 of een CUSL2-C erg goed
Voor de tualatin is de TUSL2 erg goed.
Alle van Asus.
Voor de coppermine is een CUSL2 of een CUSL2-C erg goed
Voor de tualatin is de TUSL2 erg goed.
Alle van Asus.
Coppermine
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Tis m.i. vrij persoonlijk welk moederbord.
Sommige zijn gek op Asus anderen op Abit...
Als je nu een P3 moederbord wilt kopen kom je al gauw uit bij de i815 chipset...
Als je nu ook een CPU erbij koopt, dan zou ik voor een mobo gaan met de B-stepping, zodat je mobo ook de Tualatin ondersteunt...
Nadeel(tje) van de i815: hij ondersteunt (maar) 512MB Ram...
Asus maakt over het algemeen hele goede moederborden voor een redelijke prijs...
Dit soort vragen zijn al heel vaak langsgekomen, probeer de search, daar staan al wat antwoorden...
Als je basis dingen wilt weten over chipsets e.d. is de FAQ ook een leuke optie...
Sommige zijn gek op Asus anderen op Abit...
Als je nu een P3 moederbord wilt kopen kom je al gauw uit bij de i815 chipset...
Als je nu ook een CPU erbij koopt, dan zou ik voor een mobo gaan met de B-stepping, zodat je mobo ook de Tualatin ondersteunt...
Nadeel(tje) van de i815: hij ondersteunt (maar) 512MB Ram...
Asus maakt over het algemeen hele goede moederborden voor een redelijke prijs...
Dit soort vragen zijn al heel vaak langsgekomen, probeer de search, daar staan al wat antwoorden...
Als je basis dingen wilt weten over chipsets e.d. is de FAQ ook een leuke optie...
als je een i185 bord wil zou ik gaan voor een asus tusl-2 of als je geld over hebt een supermicro i815 bordje.
een intel i815 bordje is ook leuk alleen nog duurder dan bovengenoemden en niet overclockbaar.
een intel i815 bordje is ook leuk alleen nog duurder dan bovengenoemden en niet overclockbaar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()