Toon posts:

internet explorer 6

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

opeens is het gebeurd......

als ik op een site kom dan doen de koppelingen het niet meer al klik ik er op, koppeling openen of koppeling openen in nieuw venster lukt niet... dan reageert de computer gewoon niet.
bijv: http://www.startpagina.nl daar staan allemaal url die openen in een nieuw venster, al klik ik op een er van doet de computer helemaal niets.

wat moet ik doen om dit weer ongedaan te maken... iets bij extra/internet opties ofzo???

please help me

alvast bedankt

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Heb je dit al geprobeerd: "Extra" > "Internet-opties..." > tabblad "Geavanceerd" > en klikken op "Standaardinstellingen herstellen" ?
Wil vaak wel helpen, success

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 15:32
Heb ik ook gehad.

De oplossing:

[topic=382133]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb instellingen hersteld, opnieuw opgestart, nog steeds hetzelfde probleem,

bedankt voor die url, doet het nie als ik er op klik maar ik vul hem wel in in die adresbalk

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 15:32
Op woensdag 23 januari 2002 15:02 schreef Downloader het volgende:
ik heb instellingen hersteld, opnieuw opgestart, nog steeds hetzelfde probleem,

bedankt voor die url, doet het nie als ik er op klik maar ik vul hem wel in in die adresbalk
Voor mij was het de oplossing. Het ligt aan je register waarin het naar het bestand urlmon.dll wordt verwezen in een temp dir. Zet dit terug naar je \windows\system32\urlmon.dll en het werkt.

Verwijderd

Toen ik IE6 installeerde wilde hij geen .png plaatjes meer tonen :( Service-pack installeren hielp niets. Hiervoor had ik 5.5 en toen werkte het wel. (win2k)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SA

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal het proberen, maar als op deze computer klik en in c kijk dan zie ik dit:
een melding:
------------------------------------------------------------
er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

regel: 348
teken: 17
fout: deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
code: 0
URL: file://c:\windows\web\sysroot.htt

wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina? Ja / Nee

------------------------------------------------------------

heeft dit er ook mee te maken dan?

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19

GG85

.......

Sorry voor de kick maar ik heb hetzelfde probleem. urlmon.dll staat overal goed maar misschien is ie corrupt ofzo? Iemand enig idee waar ik een nieuwe vandaan kan plukken? Of wil iemand met alle servicepatches en XP Pro SP1 hem me even mailen? kijken of dat werkt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Een topic kicken is voldoende. Aangezien je in GG85 in "Internet explorer 6 links openen" al wat antwoorden hebt gekregen kunnen we beter daar verder gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.