Ik zie op Pricewatch.com dat er in de usa al WiFi Xircom kaarten voor 42 dollar te koop zijn. Weten mensen wat hier de haken en ogen aan zijn, anders bestel ik er meteen 16 ofzo 
Wessel
Wessel
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Jah geen probleem.Op woensdag 23 januari 2002 15:27 schreef gcb het volgende:
Maar zijn de frequenties in Nederland wel bruikbaar/legaal?
Verwijderd
[forum=19] ? Wie heeft er problemen met z'n netwerk?Op woensdag 23 januari 2002 21:22 schreef Koffie het volgende:
Move [forum=24] > [forum=19]
Wil je niet meer zo irri schoppen in je draadje ?
Verwijderd
Dan moet je school meewerken om een zender te plaatsen.Op woensdag 23 januari 2002 21:20 schreef michiel100 het volgende:
Ehm, ik wil alleen op school wireless kunnen lannen?
En eventueel later thuis, maar gewoon via m'n router het internet op. Dan heb ik een tweede kaartje nodig. Ik weet van geen abo af.
Ik heb gisteren contact gehad met een ander bedrijf (47 dollar voor proxim/orinoco-kaart) en daar kostte het 28 dollar verzendkosten. Geen geld dus, zeker niet voor dit soort merken. 100 piek voor wireless pcmcia???!Op woensdag 23 januari 2002 21:07 schreef michiel100 het volgende:
Even rekenen:
Betaald moeten worden:
42 dollar voor het wireless kaartje zelf.
19% btw over 42 dollar (7,50).
Verzendkosten van bedrijf naar besteller (+- 35 Dollar) gedeeld door het aantal deelnemers.
Verzendkosten van de besteller naar de kopers (5 Euro).
Thanks, erg handig!Op donderdag 24 januari 2002 12:49 schreef mol99 het volgende:
Als je wil weten hoe het zit met importheffingen e.d. kun je kijken bij http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm hier staat het allemaal uitgelegd!
PCMCIAOp zaterdag 02 februari 2002 04:49 schreef Ruudjah het volgende:
Zijn die kaartjes PCI of PCMCIA? Als ze PCI zijn heb ik wel interesse.
Ik vermoed dat die PCMCIA kaartjes dan wel in een PCI converter moeten van het zelfde merk..Op zaterdag 02 februari 2002 14:28 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
PCMCIA
maar je kunt een adapterkaartje kopen voor pci.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Iedere PCI 2 PCMCIA convertor werkt wel.Op zaterdag 02 februari 2002 15:51 schreef Wierdo_NL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die PCMCIA kaartjes dan wel in een PCI converter moeten van het zelfde merk..
Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat kosten om zegmaar een kitje van 3 dingetjes aan te schaffen.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Aanbieder zenderOp woensdag 23 januari 2002 21:27 schreef worstkaasscrippie het volgende:
[..]
Dan moet je school meewerken om een zender te plaatsen.
De aanbieder van de zender/software wil ook wat geld verdienen; daarom een abbo.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Aan 1 kaart heb je niks.Vergeten we niet dat er ook nog een access point bij moet? Alleen zo'n kaartje heb je namelijik niets aan. Tenzij je op school aan kan loggen natuurlijk.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Hoeft niet per se een access point te hebben, twee (liefst dezelfde) kaarten kan je ook lekker met elkaar laten praten hoor.Op dinsdag 21 mei 2002 13:53 schreef BallisticToilet het volgende:
Vergeten we niet dat er ook nog een access point bij moet? Alleen zo'n kaartje heb je namelijik niets aan. Tenzij je op school aan kan loggen natuurlijk.