Ik heb een vriend die Mohaa probeert te draaien op een Dual Celeron 500 met een Matrox G400 Dualhead. Hij heeft aleen heel slecht beeld. Een beetje foto negatief zeg maar. Iemand een idee?
Ehhmmm, zal wel weer een schot voor open doel worden maarre...
Gezien de "zwaarte" van dit spel qua graphics zou een snellere videokaart wel wenselijk zijn... Een snellere pc zou ook geen overbodige luxe zijn.
Maar met de nieuwste drivers en een goed geinstalleerde bak zou het net moeten kunnen lopen... Alhoewel... Ik heb dit soort berichten over G400 en MOHAA vaker gezien...
Suc6!
Gezien de "zwaarte" van dit spel qua graphics zou een snellere videokaart wel wenselijk zijn... Een snellere pc zou ook geen overbodige luxe zijn.
Maar met de nieuwste drivers en een goed geinstalleerde bak zou het net moeten kunnen lopen... Alhoewel... Ik heb dit soort berichten over G400 en MOHAA vaker gezien...
Suc6!
Een vriend van me heeft als 2e PC (servertje) een dual Celeron 500 PC staan. Ik heb dat ding hier ff gehad, en met veel pijn en moeite Unreal Tournament aan de gang gekregen. Maar het ging niet van harte. En volgens mij is MOHAA nog ietsje zwaarder dan UT. Die Matrox videokaart kan dat ook niet zo goed maken ben ik bang. Overigens zou ie er wel beter moeten uitzien als een fotonegatief, maar ik weet niet waar dat aan kan liggen (heb MOHAA zelf nog niet)
Probeer inderdaad eens met drivers te klooien, en settings in MOHAA, suc6
Probeer inderdaad eens met drivers te klooien, en settings in MOHAA, suc6