Toon posts:

Ervaring Pricewatch.com?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil erg graag eens een keer zo'n WiFi kaartje kopen om te experimenteren, nu zag ik op pricewatch.com dat die dingen daar al vanaf ongeveer 40 dollar te bestellen zijn. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Is dit betrouwbaar/doen die amerikanen dit? Het lijkt me namelijk erg cheap.

Wessel

Verwijderd

Topicstarter
voorbeeldje :

Diamond HomeFree Wireless 2.4Ghz Desktop Network - Retail w/ 1 PCI & 1 ISA card

$29.00

• buum
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:17

buum

Wie? Ik?

Vergeet niet dat je dan nog geen basisstation hebt: een onmisbaar component!

Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!

Verwijderd

Topicstarter
foutje, dit is een soort van DECT wireless. Maar dit is wel een 802.11b:

Xircom

Wireless Ethernet 802.11B PCMCIA White Box (card and Driver Only)

$ 42

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 13:54 schreef mgbruin het volgende:
Vergeet niet dat je dan nog geen basisstation hebt: een onmisbaar component!
Dat weet ik, het gaat erom dat er hier een pilot project komt waar je met je laptop in kan loggen. Leuk om eens mee te klooien.

Verwijderd

Topicstarter
zoiezo kun je ze toch in ad-hoc modus gebruiken?

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 13:58 schreef wessel99 het volgende:

[..]

Dat weet ik, het gaat erom dat er hier een pilot project komt waar je met je laptop in kan loggen. Leuk om eens mee te klooien.
Ik heb vandaag de site ook eens bekeken, in de states zijn ze net gestart. Je hebt ook nog een duur abbo nodig.
Hoe kan ik zien waar de pilot in NL is, ik ben ook wel geinteresserd.

Er moeten dus wel pompstations en hotles zijn aangesloten etc om draadloos te kunnen internetten.
11mbs is best wel heavy.

Kun je wat meer info verstrekken Wessel?

Hier nog een link:
www.boingo.com

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
www.pricewatch.be is leuker :+

Verwijderd

lol @ poohbeer

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 20:57 schreef worstkaasscrippie het volgende:

[..]

Ik heb vandaag de site ook eens bekeken, in de states zijn ze net gestart. Je hebt ook nog een duur abbo nodig.
Hoe kan ik zien waar de pilot in NL is, ik ben ook wel geinteresserd.

Er moeten dus wel pompstations en hotles zijn aangesloten etc om draadloos te kunnen internetten.
11mbs is best wel heavy.

Kun je wat meer info verstrekken Wessel?

Hier nog een link:
www.boingo.com
Nee, sorry, ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Op mijn school gaan ze dit doen ivm het tekort aan werkplekken waarmee ze kampen. Ze gaan dan kijken of dat enigzins te ontlasten valt door mensen met een laptop op het netwerk te laten, eventueel later met zgn. "leenkaartjes". Dus binnenkomen, pasje achterlaten, wifi kaartje mee en hup inloggen maar op je eigen laptop. Nog een beetje toekomstmuziek, maar daar is het ook een pilot voor he. Ik bedoelde dus helemaal niet dat ze hier in de buurt overal accesspoints op gaan hangen, sorry als dat voor verwarring heeft gezorgd.
Pagina: 1