scart <-> tulpstekkers, de 'verlosser' van tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Iemand vertelde:
"Composite naar "antenne""(RF meen ik ?) werkt niet."

Kijk daar heb ik wat aan. Goede toevoeging voor de faq dus?
Ben ik een uur minimaal aan kwijt geweest.
Toch wel prettig dat ik niet zo newbie ben, want ik had al zo'n vermoeden. Dus composiet uit de videocard naar tv-in RF (normale antenne ingang) dat lukt niet.

"Misschien kan het wel met de televiewer van trust ? Zou je eens moeten kijken."

Ik heb zoals velen alleen een videokaart met tv-out.
Een asus v7700 ti met tvout x 2 en tv-in x 2 (svhs en composiet) Div. kabels.

Ook heb ik inmiddels tvtools 6 (beta. Gelukkig niet in duits, de menu's, want daar was ik van uit gegaan toen ik www.tvtools.de vond.

Nu een nieuwe vraag, ik heb een scart kabel gevonden met allemaal tulp stekkers. Dus scart <-> 6 tulpstekkers en een bruine draad met "mini mic.jack", zeg maar discman earplug?

Op 2 ervan staan:
video in (blauw)
video out (rood)

Maar ik kan nu 2 dingen redeneren: Rood, video out:
vanuit de tv / video, dat signaal, eruit, dus op de tv-out van video kaart en met als gevolg dus (meteen, minuutje?) defecte video-out van mijn videocard?

Of ga je uit van de niet-scart tulp stekkers en is dan dus rood (video out) wat nAAr de scart toe gaat? (smiley met rook uit de oren)

zoek trefwoorden: tv tools tvtool tvtools www.tvtool.de video in uit out scart tulp composiet svhs super video

Groet,

B

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, je hebt hier nu al een draadje over lopen, waarin snel gereageerd wordt op je vraag.
Waarom open je een nieuwe ? Dat wordt denk ik niet op prijs gesteld.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

zeker over zo'n simpele prob.. Video out op kabel moet natuurlijk naar in op kaart en IN op kabel naar OUT op kaart....

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Waarom open je een tweede topic? Ga maar verder in [topic=389221/1/25]

Dit topic is gesloten.