Ubero.net DPC vraag

Pagina: 1
Acties:

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 07:20

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Ik zag dat de DPC ook mee doet (nou ja een aantal dan maar) aan het project van Ubero.net maar is dit niet jammer :?

Ubero doet namelijk nu niks meer, ze hebben tot november een distributed werkende opdracht gehad. Deze is dus afgesloten nu testen ze nog alleen hun netwerk en eventuele nieuwe clients hiermee. Je voert dus nu niks meer uit behalve het controleren van al door hun gecontroleerde data zodat zij zeker weten dat hun netwerk en client goed werkt.

Zie team stats hier

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
alleen al om het feit dat ze er geld mee gaan verdienen doe ik niet meer mee.

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
We're just crunching numbers for beta testing the platform, the results aren't being used.
The UCI project is just to test our platform and allow you to compete with your stats. The results you send us are not being used. We are looking for other projects that will be of benefit to research, only that it performs genetic matching algorithms. I'm sorry if you feel mislead but we never said your PCs were doing anything beneficial for research at this time.

We've tried to get more projects from UCI's IGB but they haven't been very responsive. Initially they mentioned perhaps doing some protein folding but that hasn't panned out. We will ask other research groups to see if we can find a more meaningful project to put your PCs to work on.
te zien in het 'forum' van hun, dus is alleen testen.. verder niks..

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 23 januari 2002 14:06 schreef PowerCow het volgende:
alleen al om het feit dat ze er geld mee gaan verdienen doe ik niet meer mee.
dus je doet nergens aan mee.
* UD is een commercieel bedrijf. (webload testing).
* eccp staat een bonus achter, geld dus.
* folding is big bussines, die gegevens worden door de Universiteit weer in patenten verkocht.
* d.net heeft ook een bonus, waar een deel van bij hun blijft.
* ubero test nutteloze data en heeft dus nog een commercie in zich
* sengent wil ook de hits verkopen.

allemaal geld, geld, geld.

maar om met de starter van dit topic terug te keren. ubero doet momenteel niks behalve een mooi systeem verzinnen. als ik nu mee doe en mee kan helpen om een nog mooier systeem te maken (extra stats, prive proxys, etc) dan is dat toch een doel opzich. kijk bij d.net heb ik ook meegeholpen (java log file viewer v1.5 is van mij, ik heb verschillende bugs uit de AIX client gehaald bv), maar bij d.net valt niks meer te verbeteren door een buitenstaander. dus dan maar een ander een kans geven.

en ubero heeft stats en we kicken nu eenmaal op stats. :9~ sorry moet even naar de wc het kweijl wegvegen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Ja Ubero heeft wel een goed systeem. Stand alone agent die data en daarbij behorende aparte modules gebruikt. Zodat je agent eigenlijk verschillende projecten kan doen zonder daarvoor zelf een nieuwe agent te hoeven installeren.

Ze hebben zelf nog geen idee van hun volgende DC project, alleen geven ze aan dat hun ondernemingsplan eerst afgerondmoet worden en dat dat nog 6 tot 12 maanden kan duren.

Het is wel handig ja dat je nu nog mee kan helpen met het uit kristaliseren van bepaalde punten op stat en agent gebied. Nu hebben ze nog een slechte ondersteuning voor proxys bv. Alleen Socks 4 en 5 maar die werken ook nog niet vlekkeloos. Geen mogelijkheid nog tot een proxy zpodat je zelf een grote hoeveelheid data kan storen voor je agents.

Maar om dan al zo 'hard' mee te doen, lijktmij zelf een beetje overbodig. Al is het natuurlijk wel weer zo voor hun dat ze daarmee kunnen aantonen dat ze al een 'klein' DC netwerkje hebben voor klanten.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op woensdag 23 januari 2002 15:01 schreef stappel_ het volgende:

[..]

dus je doet nergens aan mee.
* UD is een commercieel bedrijf. (webload testing).
* eccp staat een bonus achter, geld dus.
* folding is big bussines, die gegevens worden door de Universiteit weer in patenten verkocht.
* d.net heeft ook een bonus, waar een deel van bij hun blijft.
* ubero test nutteloze data en heeft dus nog een commercie in zich
* sengent wil ook de hits verkopen.

allemaal geld, geld, geld.
Bij Dnet is het deel dat overblijft voor hun ZEKER niet kostendekkend; Daarom moet je het niet zien als commerciele activiteit; er is immers geen doel tot het maken van WINST, zoals deze ook ontbreekt bij ECCp.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1