Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FAQ] Foutje?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
* WaarAnders las de algemene FAQ weer eens door vanwege een aantal smiley's.

Aan het einde van de FAQ:
Eventuele klachten kun je plaatsen in Lieve Adjes op het forum. =
Wat doet dat = teken daar?

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:42 ]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, de laatste got-faq.txt die ik ACM gestuurt heb staatie niet in. De laatse versie (nog niet gemailed) staatie iig ook niet in.

Ik begreep dat Topix zelf er nog een Table definitie omheen zet, misschien dat daar een typo inzit :)

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
Kan het zijn dat er iets veranderd is?

Of ligt het toch aan die &^*&%#^%^* computers op school
* WaarAnders zit nu namelijk weer thuis en ziet niks meer
* WaarAnders heeft vandaag een mooie 6 gehaald voor natuurkunde (moest ie ff kwijt *D )

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik vermoed dat een Db-Admin dit draadje heeft gelezen (al dan niet getriggerd door een mailtje van mij 8-)) en wat in de Database gewroet heeft :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 januari 2002 14:32 schreef Jaymz het volgende:
Hmm, de laatste got-faq.txt die ik ACM gestuurt heb staatie niet in. De laatse versie (nog niet gemailed) staatie iig ook niet in.

Ik begreep dat Topix zelf er nog een Table definitie omheen zet, misschien dat daar een typo inzit :)
Stontie blijkbaar wèl in |:( (alwaar ACM mij vriendelijk op wees) :)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 17:37 schreef Jaymz het volgende:
Ik vermoed dat een Db-Admin dit draadje heeft gelezen (al dan niet getriggerd door een mailtje van mij 8-)) en wat in de Database gewroet heeft :)
Mag ik die persoon even bedanken ? want de "beruchte" 4-kantjes zijn nu uit de FAQ verdwenen.

Dus bij deze even een virtueel schouderklopje aan de persoon die dit heeft opgelost :Y)

* Garfield|IA gaat de FAQ nu lekker vaak lezen, nu de anderen nog

:P
* WaarAnders heeft vandaag een mooie 6 gehaald voor natuurkunde (moest ie ff kwijt *D )
Gefeliciteerd :7

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 januari 2002 19:04 schreef Devil_2000 het volgende:
Mag ik die persoon even bedanken ? want de "beruchte" 4-kantjes zijn nu uit de FAQ verdwenen.
Simpel:

Als je (bijvoorbeeld) wordpad gebruik voor de tekst wildie inplaats van de " ' (recht naar beneden quotejes) die 'schuine windowsfontgevallen' neerzetten. Als je dat niet doorhebt dan krijg je '4-kantjes' in de FAQ.

In mijn eerste versies had ik dat niet door (was trouwens al eerder dan dat ik de FAQ deed als ik het goed heb), maar ik ben onlangs de hele FAQ nagegaan op die gevallen, en er rechte voor in de plaats gezet; nouja ik heb het gedelengeerd aan de search and replace :P

Ondertussen gebruik ik lekker Notepad, (je bent een bikkel of niet hè ;) )

(nog een paar van die acties ik ik ken de FAQ uit m'n hoofd :D)

'T was bij ACM enzo wel bekend begreep ik, maar die gaan niet elke keer de FAQ nauwkeurig zitten doornemen vermoed ik :P

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 19:12 schreef Jaymz het volgende:

Simpel:

Als je (bijvoorbeeld) wordpad gebruik voor de tekst wil die in plaats van de " ' (recht naar beneden quotejes) die 'schuine windowsfontgevallen' neerzetten. Als je dat niet doorhebt dan krijg je '4-kantjes' in de FAQ.
Okay vrij simpel dus op te lossen, dit probleem had dus niets te maken met het invoeren van het € [euro] teken.
Een tijdje geleden heb ik namelijk een topic geopend over dit probleem en toen dachten we dat het probleem kwam door het invoeren van het euro teken, was dus niet het geval.
In mijn eerste versies had ik dat niet door (was trouwens al eerder dan dat ik de FAQ deed als ik het goed heb), maar ik ben onlangs de hele FAQ nagegaan op die gevallen, en er rechte voor in de plaats gezet; nouja ik heb het gedelegeerd aan de search and replace :P
Dat moet redelijk veel werk geweest zijn want er stonden nogal wat hokjes in de FAQ.
Gelukkig zijn deze nu verdwenen :)
Ondertussen gebruik ik lekker Notepad, (je bent een bikkel of niet hè ;) )
En zo hoort het ook ! :7
(nog een paar van die acties ik ik ken de FAQ uit m'n hoofd :D)
Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen ;)
WAT ? De FAQ niet lezen ! ? ! Moet ik je er dan mee om je oren slaan dan...
Hé jammer nu mag ik Jaymz dus ook niet meer slaan >:) ;( :+
'T was bij ACM enzo wel bekend begreep ik, maar die gaan niet elke keer de FAQ nauwkeurig zitten doornemen vermoed ik :P
Is natuurlijk ook niet nodig :)

* Garfield|IA is blij dat dit probleem is opgelost, ik had namelijk soms het idee dat ik hokjes/4-kantjes zag omdat ik te lang achter een beeldscherm had gezeten

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

* Jaymz weet nu waar die '=' vandaan komt.

Somehow 'verschijnt 'ie' zomaar bij ACM in 't attachement dat ik meestuur. Het bestand dat ik um stuur zittie _absoluut_ niet in (gechecked, gedubbelchecked, en nog een keer gechecked) en aangezien ACM niet de hele FAQ doorleest voordattie um aan het databeest voert blijftie hangen :)

Trial and error heeft opgeleverd dat als ik um vanaf me werk stuur naar 'ergens anders' (mij thuis for instance) er een '=' achter wordt geplakt. (werk is Lotus Notes, misschien verklaard dat het :{)

Waarom: :?

Maar daar gaan we achterkomen; we zijn niet voor niks tweakers 8-) :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op donderdag 24 januari 2002 00:04 schreef Jaymz het volgende:
Trial and error heeft opgeleverd dat als ik um vanaf me werk stuur naar 'ergens anders' (mij thuis for instance) er een '=' achter wordt geplakt. (werk is Lotus Notes, misschien verklaard dat het :{)
Ik wist wel dat Lotus notes bagger was :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1