Op woensdag 23 januari 2002 19:12 schreef Jaymz het volgende:
Simpel:
Als je (bijvoorbeeld) wordpad gebruik voor de tekst wil die in plaats van de " ' (recht naar beneden quotejes) die 'schuine windowsfontgevallen' neerzetten. Als je dat niet doorhebt dan krijg je '4-kantjes' in de FAQ.
Okay vrij simpel dus op te lossen, dit probleem had dus niets te maken met het invoeren van het € [euro] teken.
Een tijdje geleden heb ik namelijk een topic geopend over dit probleem en toen dachten we dat het probleem kwam door het invoeren van het euro teken, was dus niet het geval.
In mijn eerste versies had ik dat niet door (was trouwens al eerder dan dat ik de FAQ deed als ik het goed heb), maar ik ben onlangs de hele FAQ nagegaan op die gevallen, en er rechte voor in de plaats gezet; nouja ik heb het gedelegeerd aan de search and replace

Dat moet redelijk veel werk geweest zijn want er stonden nogal wat hokjes in de FAQ.
Gelukkig zijn deze nu verdwenen

Ondertussen gebruik ik lekker Notepad, (je bent een bikkel of niet hè

)
En zo hoort het ook !

(nog een paar van die acties ik ik ken de FAQ uit m'n hoofd

)
Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen

WAT ? De FAQ niet lezen ! ? ! Moet ik je er dan mee om je oren slaan dan...
Hé jammer nu mag ik Jaymz dus ook niet meer slaan

'T was bij ACM enzo wel bekend begreep ik, maar die gaan niet elke keer de FAQ nauwkeurig zitten doornemen vermoed ik

Is natuurlijk ook niet nodig
* Garfield|IA is blij dat dit probleem is opgelost, ik had namelijk soms het idee dat ik hokjes/4-kantjes zag omdat ik te lang achter een beeldscherm had gezeten