Toon posts:

64.0 Kbps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren WXP pro en dat geeft in combinatie met mijn WebVox het volgende probleem:
om te verbinden met internet kan ik alleen maar mijn
ISDN channel-NDIS WAN CAPI drivers gebruiken.
Als ik bijvoorbeeld Modem ISDN RAS (PPP over ISDN) gebruik dan krijg ik de foutmelding dat de gebelde computer niet reageert (error 678)
Ik heb dus ISDN maar de snelheid is bij deze manier van verbinden wel bedroevend langzaam.
Installatie van software is gebeurt op de manier die beschreven is op de KPN-site (windows 200 drivers +update)

Wie geeft mij een goede tip?

Groeten, Frits

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Huh? Je krijgt een error, en toch verbind 'ie? :?

Je kunt beter niet je naam onder posts zetten

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan om op het internet te komen alleen maar de ISDN channel-NDIS WAN CAPI drivers gebruiken.
Als ik met een ander modem probeer in te bellen krijg ik die error.

Verwijderd

Frits, ik heb je net 'n mail met wat info gestuurd. Ik post 'm nu ook ff hier, zodat andere Tweakers er mischien ook iets van opsteken.

Ik heb m'n Webvox onder XP draaien, met de huidige Win2K drivers. Ik heb daarbij zowat alle capi-drivers geladen, behalve de fax-drivers. Eigenlijk gebruik ik 'm nu niet meer, omdat ik sinds m'n verhuizing kabel heb (uiteraard dik tevreden). Daarom kan ik je denk ik helaas weinig goede tips geven, omdat ik niet echt de tijd heb gehad om me goed te verdiepen in ISDN. Wat ik je in ieder geval wel kan vertellen is dat 't helaas per provider verschillend (had zelf Wanadoo-Hometime) is, welke drivers/protocollen je geladen moet hebben. Het is in ieder geval niet verkeerd om zowel 't A, als B-kanaal te gebruiken, want XP ziet zelf welke er gebruikt kan worden. Ik hoop in ieder geval dat ik je hiermee enigzins geholpen heb.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx! Alles loopt nu op een redelijke snelheid.