Toon posts:

Goed doel gezocht voor hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Het volgende: wij zitten hier op de automatiseringsafdeling van de fac. Bouwkunde van de TU/e met een ontzettende berg 17" monitoren (20 ofzo) die weg moeten. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een of ander goed doel waaraan ik die dingen kan schenken (alternatief=afvoeren). Een tijdje terug was er op tweakers wel die actie van pc voor 'n kind, maar volgens mij is dat voorbij. Misschien dat iemand andere suggesties heeft?

alvast bedankt,
Reup

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tel ik mee als goed doel ;) ..
Volgens mij kan je ze steeds aan scholen in je buurt geven (als je dit een goed doel vindt tenminste) Er zijn nog heel wat lagere scholen die maar over zeer weinig informaticamateriaal beschikken, om maar niet te zeggen geen.

Als je ze écht niet kwijt geraakt wil ik er wel eentje overnemen >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit topic hoort niet in w&l, die actie loopt dacht ik nog. Moet je even zoeken in lieve adjes.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
teruggemoved in overleg met morgoth

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

:)

Ik heb misschien nog wel een goed doel voor je in Eindhoven. School waar mijn vriendinnetje nu werkt of haar stage-school kan misschien nog wel wat spullen gebruiken. Ik zal deze week eens wat rondvragen en zal wat suggesties hier posten.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Stichting Sterrekind is volgens mij nog steeds heel blij met je spullen hoor: http://www.sterrekind.nl/

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Op woensdag 23 januari 2002 15:35 schreef Eggplant het volgende:
Stichting Sterrekind is volgens mij nog steeds heel blij met je spullen hoor: http://www.sterrekind.nl/
Hoort dat niet als sterrenkind gespeld te worden?

Verwijderd

ja ik weet een heel goed het tabor college in Hoorn daar wil de sector economie graag nieuwe computers maar het budget is te krap van de school. met gevolg dat de leerlingen eigenlijk niet leren wat ze wel zouden moeten leren. maaar als alleen al de monitoren er zijn dan komen de computers er misschien ook wel. ik denk dat de sectie economie jullie zeer dankbaar zal zijn. ik ben zelf van de sectie duits. zou ook wel computer willen maar denk dat ze bij economie echt veel harder nodig zijn.
ik hoop dat je voor een goed doel kiest en dat het de educatie van de huidige jongeren. Mocht je meer willen weten stuur me dan ff eem mailtje

Verwijderd

In o.a. Roemenië schijnt het er slecht aan toe te gaan.
Er zijn tal van organisaties. Nederland redt zicht wel.

check

http://www.ro-charis.nl/

of

http://www.bocsa.nl/

bijvoorbeeld.

Misschien weet iemand nog landen die nog meer van toepassing zijn op dit gebied?

Binnen hoeveel dagen moet die 'zooi' daar weg zijn?

Verwijderd

kies een willekeurige school (dan niet in wassenaar ofzo) maar in grote steden enzo zijn zat scholen die computers kunnen gebruiken
en ik vind dat je dan beter middelbare scholen kunt nemen want op een basisschool kunnen ze ook wel op een 14 of 15 inch prince of persia of een rekenspelletje op een 486 spelen
wij hadden op de middelbare school alleen 1 mediatheek met 8 pcs met 15 inch schermen waarvan er 2 het niet deden
en verder in de klassen af en toe een 100 jaar oude tulip bak met zwart/wit scherm of geen scherm en die deden het niet eens dus geef die arme kinderen die wel verstand hebben van computers maar op school er nix mee kunnen eens een leuk 17 inch schermpje, dan is er misschien iemand zo aardig om er een leuk pctje bij te doen zodat ze hun werkstukken en websites (en online games ;) ) op een redelijke bak kunnen doen :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik zie de topicstarter niet meer terug, dan kan deze nu wel dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.