http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Pff die site niet kunnen vinden ? Dat is 1 van de 1e hits...Op woensdag 23 januari 2002 12:38 schreef Slashhead het volgende:
www.tvtool.de
Notsonewbie -> toch wel
Bovendien wat wil je nou ? Beetje onduidelijk.
composite naar scart ?
S-VIDEO (hou daar eens mee op, het is GEEN S-VHS (dat is supervhs een viderecorder standaard)) naar scart ?
Anders gevraagd aan de vak-blinden hier (een compliment!)
Composiet uit, naar gewone tv-in op de tv, frequentie benodigd? Ofwel een kanaal? Waar ergens? scan op tv vind niks met de nintendo kabel op composiet uit videocard -> tv-antenne-in op tv.
svhs, zo heet de uitgang/ingang volgens de manual van asus.
En of dat video of super vhs is, geen idee...
Kan (ook analoog, zucht) tv-out alleen op een tv met svhs capability?
Kan er NOOIT gewerkt worden, composiet, tv in en dan een kanaal freq.? zOnder scart in de tv?
Is dus ALTIJD aan de tv zijde een scart nodig?
De faq dekt echt de hele lading niet hoor.
En ja hierin, in dit tv-out gesodemieter, tv='out', ben ik nieuwbie.
Composiet uit, naar gewone tv-in op de tv, frequentie benodigd? Ofwel een kanaal? Waar ergens? scan op tv vind niks met de nintendo kabel op composiet uit videocard -> tv-antenne-in op tv.
svhs, zo heet de uitgang/ingang volgens de manual van asus.
En of dat video of super vhs is, geen idee...
Kan (ook analoog, zucht) tv-out alleen op een tv met svhs capability?
Kan er NOOIT gewerkt worden, composiet, tv in en dan een kanaal freq.? zOnder scart in de tv?
Is dus ALTIJD aan de tv zijde een scart nodig?
De faq dekt echt de hele lading niet hoor.
En ja hierin, in dit tv-out gesodemieter, tv='out', ben ik nieuwbie.
Op woensdag 23 januari 2002 12:42 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Pff die site niet kunnen vinden ? Dat is 1 van de 1e hits...
Notsonewbie -> toch wel
Bovendien wat wil je nou ? Beetje onduidelijk.
composite naar scart ?
S-VIDEO (hou daar eens mee op, het is GEEN S-VHS (dat is supervhs een viderecorder standaard)) naar scart ?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Composite naar "antenne""(RF meen ik ?) werkt niet.
Misschien kan het wel met de televiewer van trust ? Zou je eens moeten kijken.
Ik wil je best helpen, alleen je maakt je verhaal nodeloos moeilijk te begrijpen.
Misschien kan het wel met de televiewer van trust ? Zou je eens moeten kijken.
Ik wil je best helpen, alleen je maakt je verhaal nodeloos moeilijk te begrijpen.
[quote]
{/quote}
Kijk daar heb ik wat aan. Goede toevoeging voor de faq dus.
Ben ik een uur minimaal aan kwijt geweest.
Toch wel prettig dat ik niet zo newbie ben, want ik had al zo'n vermoeden.
[quote]
Misschien kan het wel met de televiewer van trust ? Zou je eens moeten kijken.[quote]
Ik heb alleen een asus v7700 ti met tvou x 2 en in x 2 (svhs en composiet)
Div. kabels.
De enige reacties waren: zie faq...
Ook heb ik inmiddels tvtools 6 (beta. Gelukkig niet in duits, de menu's, want daar was ik van uit gegaan toen ik tvtools.de vond.
Nu een nieuwe vraag, ik heb een scart kabel gevonden met allemaal tulp stekkers.
Op 2 ervan staan:
video in (blauw)
video out (rood)
Maar ik kan nu 2 dingen redeneren: Rod, video out:
vanuit de tv/video, dat signaal, eruit, dus op de tv-out van video kaart en dus (meteen, minuutje?) defect?
Of ga je uit van de niet-scart tulp stekkers en is dan dus rood (video out) wat nAAr de scart toe gaat? (smiley met rook uit de oren)
Groet,
B
{/quote}
Kijk daar heb ik wat aan. Goede toevoeging voor de faq dus.
Ben ik een uur minimaal aan kwijt geweest.
Toch wel prettig dat ik niet zo newbie ben, want ik had al zo'n vermoeden.
[quote]
Misschien kan het wel met de televiewer van trust ? Zou je eens moeten kijken.[quote]
Ik heb alleen een asus v7700 ti met tvou x 2 en in x 2 (svhs en composiet)
Div. kabels.
Mijn gehele verhaal stond wel in dit forum, maar dat is op slot gezet.Ik wil je best helpen, alleen je maakt je verhaal nodeloos moeilijk te begrijpen.
De enige reacties waren: zie faq...
Ook heb ik inmiddels tvtools 6 (beta. Gelukkig niet in duits, de menu's, want daar was ik van uit gegaan toen ik tvtools.de vond.
Nu een nieuwe vraag, ik heb een scart kabel gevonden met allemaal tulp stekkers.
Op 2 ervan staan:
video in (blauw)
video out (rood)
Maar ik kan nu 2 dingen redeneren: Rod, video out:
vanuit de tv/video, dat signaal, eruit, dus op de tv-out van video kaart en dus (meteen, minuutje?) defect?
Of ga je uit van de niet-scart tulp stekkers en is dan dus rood (video out) wat nAAr de scart toe gaat? (smiley met rook uit de oren)
Groet,
B
Als ik jou was, zou ik niet blijven pielen, maar naar de gamma gaan. Scartblokje kopen met schakeloptie in/out. Dat werkt tenminste en scheelt je een hoop tijd en frustratie.
Verwijderd
Tvout (composite) -> antenne van je tv en tv op kanaaltje 36+ (592MHz) ..
Tvout (composite) -> pen op scart pen 15 en ground op pen 9
Tvout (SVHS) > SCART
1 > 17
2 > 9
3 > 20
4 > 15
(Maar dat wist je natuurlijk al
)
Tvout (composite) -> pen op scart pen 15 en ground op pen 9
Tvout (SVHS) > SCART
1 > 17
2 > 9
3 > 20
4 > 15
Dat adaptertje is waarschijnlijk een origineel, bijgeleverd bij vidcard ? Dan uitgaan van wat op de adapter staat.
"Tvout (composite) -> pen op scart pen 15 en ground op pen 9"
DE tip!? Ik hoop het!
Daar ga ik (zat ook bij die nintendo :-) een 2 x male
tulp <-> tulp kabel voor af- en openknippen aan 1 kant en 2 stukjes blik voor de scart voor maken
"Tvout (SVHS) > SCART
1 > 17
2 > 9
3 > 20
4 > 15 "
Ik heb het doorgemeten, dit werkt niet (bij mij) hoewel de kabel met scart en svhs/audio wel zo is qua verbindingen.
)
Neen, ik piel me een slag in de rondte.
B
DE tip!? Ik hoop het!
Daar ga ik (zat ook bij die nintendo :-) een 2 x male
tulp <-> tulp kabel voor af- en openknippen aan 1 kant en 2 stukjes blik voor de scart voor maken
"Tvout (SVHS) > SCART
1 > 17
2 > 9
3 > 20
4 > 15 "
Ik heb het doorgemeten, dit werkt niet (bij mij) hoewel de kabel met scart en svhs/audio wel zo is qua verbindingen.
Neen, ik piel me een slag in de rondte.
B
Enz. enz.Mazzel hebben en bij zolderopruiming je ouwe nintendo tegen komen!!
Wat blijkt nu:
De korte 1 meter kabel met scart <-> tulpstekkers werkt!
Kleur en al! WEL na gebruik van tvtools 6 beta
Die Kl*t€ Bandridge kabel van Vobis, 10 meter, geeft gewoon geen kleur (meer?) door. Althans niet zo sec, EN niet met tvtools 6
Bedankt voor alle tips, enne degene die (kan ik zo nu niet zien) die eerst pen dit en dat op gaf en toen zus en zo, ik prbeer het dan dus nog maar even niet.
Wel kan ik nu zoeken op iets in die trant dus sowieso bedankt!
Meteen de vraag, wie heeft de langste kabel
Kabel laten maken bij onderdelenwinkel, 15 mtr highquality, was eerst S-video&audio -> scart. Nu composite%audio -> scart. 1 brede platte kabel is dat met alle kleine kabels binnenin, goed geshielded.
Verwijderd
Kabel van 18 meter, gecombineerde kabel. Goed geisoleerde coax voor video 2x standaard voor audio. Aangesloten via cynch. Vergeleken met een s-video kabel van 1 meter, bijna geen kwaliteit verlies.
Tazman
Tazman
Verwijderd
25 meter coax-netwerk kabel gebruikt op mijn 6pin (voorloper van scart, ff solderen en hij deed het meteen
), het beeld is picobello (beter dan de normale kanalen). Voor de audio moet ik tot nu toe echter gewoon mijn kamerdeur open zetten....Nog geen tijd voor gehad.
Van welke nintendo was dat snoertjeOp woensdag 23 januari 2002 12:35 schreef notsonewbie het volgende:
[...]
En heb je er een foto van
Pagina: 1