Logo's in tweakers shop!?

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 12:02

syserr

kangoeroe

Topicstarter
he, wat zag ik nou net voor bannertje, logo's in de tweakers shop? aardig idee wel, wordt nog hele winkel zo, maareh, verdient dat geen FP melding en et geheugen wel? zal tutch blij mee zijn... ;)

edit:

alleen maar pc related logo's ???? lijkt me dat er ook wel intresse is in meerdere soorten logo's.. en dan onderverdelen in categoriëen ofzo... of wordt dat alweer te veel en was dat niet helemal de bedoeling!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Euh jah, goed dat je het zegt :P

Er moest zoveel haast gemaakt worden dat dat er nog even tussendoor is gesnoept geloof ik.

Bericht hierboven

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb nog geen tijd gehad voor de .plan (hele nacht bezig geweest om shop af te krijgen en daarna de banners).

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 09:37
Toch grappig die logo's zijn er ook AMD logos???

Afbeeldingslocatie: http://adserver.tweakers.net/banners/shop/tutch_pentium.gif

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jep, klik maar eens op de banner dan krijg je alle logo's te zien (http://shop.tweakers.net/logos).

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 12:02

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 12:28 schreef Femme het volgende:
Jep, klik maar eens op de banner dan krijg je alle logo's te zien (http://shop.tweakers.net/geheugen).
euh, femme, ik zou http://shop.tweakers.net/logos maar doen... ;)

edit:

shop is er goed op vooruit gegaan zo, ook mooie FAQ bij geheugen enzo, netjes.. nu nog tweakers merachandise he.. :)
btw, isn't it a bit strange dat je op je eigen site reclame maakt voor andere online shops, of krijgen jullie daar voor betaald? (vin et persoonlijk wel cool hoor, daar niet van...)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt goed geklikt:

Tutch AMD GSM Logos 30 3068 9 0.29%
Tutch Atari + Linux GSM Logos 29 21073 110 0.52%
Tutch nVidia + ATi GSM Logos 33 2255 9 0.40%
Tutch Pentium GSM Logos 31 2464 10 0.41%
Tutch Tweakers.net GSM Logos 32 2287 8 0.35%

Normale CTR's zijn minstens 10 keer zo laag :) .
btw, isn't it a bit strange dat je op je eigen site reclame maakt voor andere online shops, of krijgen jullie daar voor betaald? (vin et persoonlijk wel cool hoor, daar niet van...)
Dat zijn allemaal affiliate links. Als je na het volgen van de link iets koopt krijgt t.net een bepaald percentage van het bedrag.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Op woensdag 23 januari 2002 12:26 schreef pep_82 het volgende:
Toch grappig die logo's zijn er ook AMD logos???

[afbeelding]
Jah,

Afbeeldingslocatie: http://adserver.tweakers.net/banners/shop/tutch_amd.gif

Bericht hierboven

Verwijderd

Lol echte 3dfx logo :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Is het niet een idee om de Sjop duidelijker op de FP te zetten, aangezien er nu alleen een link staat Buyers Zone? (hier moest ik nog voor zoeken). Hiernaast zijn er dan nog wel de banners, maar een linkje onder oid zou een hoop schelen denk ik.

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
Op woensdag 23 januari 2002 14:40 schreef Heineken het volgende:
Is het niet een idee om de Sjop duidelijker op de FP te zetten, aangezien er nu alleen een link staat Buyers Zone? (hier moest ik nog voor zoeken). Hiernaast zijn er dan nog wel de banners, maar een linkje onder oid zou een hoop schelen denk ik.
lijkt me geen goed idee, nu al klagen veel mensen omdat tweakers.net zo zijn onpartijdigheid verliest en mensen gaan dan denken als bv een reactie in de pricewatch wordt verwijderd dat het komt omdat t.net zijn eigen shop heeft.

en er zijn al banner en nog een linkje in de menu en veel tweakers kennen de shop al :) volgende mem upgrade weet ik wel waar ik moet wezen..

maar wat ik wou nog kwijt wou is, waarom laten jullie niet gewoon 1000 shirtjes bedrukken, gooien die neer bij Hardware.nl en verkopen die op shop.tweakers.net ? want vroeger hat ctw ook t.net gear en het is niet veel extra werk voor hardware.nl en als jullie veel bedrukken zijn de kosten wat lager zodat de winstmarges wat groter worden...

en dan niet alleen t.net gear maar ook bv NERD gear :P tshirts met coole texten erop enzo :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 23 januari 2002 22:42 schreef -the system- het volgende:
maar wat ik wou nog kwijt wou is, waarom laten jullie niet gewoon 1000 shirtjes bedrukken, gooien die neer bij Hardware.nl en verkopen die op shop.tweakers.net ? want vroeger hat ctw ook t.net gear en het is niet veel extra werk voor hardware.nl en als jullie veel bedrukken zijn de kosten wat lager zodat de winstmarges wat groter worden...

en dan niet alleen t.net gear maar ook bv NERD gear :P tshirts met coole texten erop enzo :)
dat willen we ook zeker doen, als je ideetjes (of misschien een designtje ;)) hebt moet je het maar even doormailen naar Femme.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ik ben geen wehkamp >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 23 januari 2002 23:56 schreef J.L.Bolder het volgende:
Ik ben geen wehkamp >:)
Niet? :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik vin het allemaal wel stoer, Omdat ik dankzij tweakers me pc weer aan de praat heb neem ik een logotje :P
Pagina: 1