Hee, ik heb mijn celly 433 vervangen door een P3 733, maar als deze cpu in de comp zit krijg ik een heleboel data corruptie, het systeemregister wordt onmiddelijk om zeep geholpen waarna windows niet meer start, na een tijdje scandisk runnen bleek ik mijn halve quake directory kwijt te zijn, en na het terugplaatsen van de celly werkte alles weer (ja quake dir is nog steeds weg maar dat is geen ramp).
Zou de cpu kapot zijn? Mijn mobo is een Fastfame 9VAAV met Via 693 chipset, en ik heb maar 1 bank geheugen en dat is 128 MB Dane-Elec PC133. Valt ook op : met die P3 moet in het bios voor geheugen clock Hstclck-33 geselecteerd worden, ofwel het geheugen wil niet op 133 mhz werken. Met mijn celly was er geen optie om het geheugen op 133 Mhz te zetten maar goed, valt toch ook op. Met geheugen op hstclck doet ie helemaal niets meer.
Weten jullie iets? Anders ga ik over een paar uur mijn proc terugsturen
Zou de cpu kapot zijn? Mijn mobo is een Fastfame 9VAAV met Via 693 chipset, en ik heb maar 1 bank geheugen en dat is 128 MB Dane-Elec PC133. Valt ook op : met die P3 moet in het bios voor geheugen clock Hstclck-33 geselecteerd worden, ofwel het geheugen wil niet op 133 mhz werken. Met mijn celly was er geen optie om het geheugen op 133 Mhz te zetten maar goed, valt toch ook op. Met geheugen op hstclck doet ie helemaal niets meer.
Weten jullie iets? Anders ga ik over een paar uur mijn proc terugsturen
Verstuurd vanaf mijn Computer®