[RC5] De client op school?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 07:30

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik probeer hier de d.net client op Windesheim te gebruiken (Hogeschool Windesheim Zwolle dus :)), maar heb geen idee wat het adres van de firewall-host is. Weet een andere tweaker dit misschien? Of kan ik er achter komen?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
aan de systeembeheerder vragen, dezelfde waar je toestemming voor het draaien aan hebt gevraagd :)

We spend our years as a tale that is told

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 07:30

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 12:19 schreef Dutchman! het volgende:
aan de systeembeheerder vragen, dezelfde waar je toestemming voor het draaien aan hebt gevraagd :)
>:) oeps, probleempje :P

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Op woensdag 23 januari 2002 12:22 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

>:) oeps, probleempje :P
geen toestemming gevraagd (SHAME ON YOU)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
/edit: vraag het eerst nou maar dan helpen we je verder :) :P

Maak je eigen poll

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:26
Op woensdag 23 januari 2002 12:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik probeer hier de d.net client op Windesheim te gebruiken (Hogeschool Windesheim Zwolle dus :)), maar heb geen idee wat het adres van de firewall-host is. Weet een andere tweaker dit misschien? Of kan ik er achter komen?
Hela dat mag zomaar niet, in het regelement staat ook dat je GEEN software mag installeren !! De firewall heet helena.windesheim.nl (simpele trace). Oplossing is om thuis een proxy te draaien. Maar je kunt dan wel een mailtje verwachten van ons, valt namelijk wel op dat er geconnect wordt naar xxx.xxx.xxx.xxx :P als je de client op teveel pc's zet.

Slache!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Overduidelijk is er geen toestemming voor de installatie van de clients.
Om McOwen taferelen te voorkomen en om de Dutch Power Cows te behouden voor de gevolgen van illegale installs sluit ik dit topic.

Nogmaals: Vraag aub toestemming voor installaties!

Dit voorkomt een hoop ellende en werkt ook nog een stuk makkelijker bij de installatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.